نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تهیه‌کننده Street Fighter V بابت بروز مشکل در سرورهای بازی عذرخواهی کرد

در پی بروز مشکل در سرورهای بازی Street Fighter V، تهیه‌کننده‌ی آن در توییتر از طرفداران این بازی مبارزه‌ای عذرخواهی کرده است. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

سرانجام بازی Street Fighter V منتشر شد و سبک مبارزه‌ای را یک گام دیگر به پیش برد. البته این اثر با آنکه مورد تعریف و تمجیدهای فراوانی قرار گرفت، کاستی‌هایی هم داشت؛ کاستی‌هایی که بیشتر به کمبود محتوا (که قرار است با عرضه‌ی بروزرسانی‌های مختلف، به‌مرور رفع شود) و همین‌طور از کار افتادن سرورها مربوط می‌شدند. در این میان، مشکلات سرورها مانع می‌شد تا بعضی از بازیکنان بتوانند وارد حساب‌کاربری‌شان شوند؛ ضمن اینکه ناپایداری‌هایی را هم در طی برگزاری مسابقات به وجود می‌آورد.

در همین راستا، یوشینوری اونو (Yoshinori Ono)، تهیه‌کننده‌ی افسانه‌ای کپکام، در توییتر بابت پیش‌آمدن این مشکلات از طرفداران عذرخواهی کرد. وی در توییتی نوشت:

یک‌بار دیگر صمیمانه‌ترین پوزش‌های من را به‌دلیل وضعیت سرور SFV [پذیرا باشید].
به نظر من، رفع این مشکل باید اولویت اصلی ما باشد…

وی سپس طرفداران را به دنبال کردن حساب‌کاربری SFVServer فراخواند. این حساب هم به کاربران اطمینان می‌داد که کپکام از مشکلات پیش‌آمده برای آن‌ها آگاه است:

ما از این موضوع آگاه هستیم که کاربران در ورود به [حساب‌کاربری‌شان در] بازی و آپلود کردن نتایج مسابقات با مشکلاتی روبه‌رو هستند. در حال حاضر سرگرم کار بر روی یک راه‌حل هستیم.

در حال حاضر سرورهای این بازی پس از یک ساعت قرار گرفتن در وضعیت آفلاین، به حالت آنلاین درآمده‌اند و تعداد قطعی‌ها کاهش پیدا کرده است.

استریت فایتر ۵ هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4 و سیستم‌عامل ویندوز قابل خریداری است. کاربران سیستم‌عامل‌های لینوکس و SteamOS هم می‌توانند در فصل بهار، به سراغ این بازی مبارزه‌ای بروند.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده