// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

پیشتازی Season Pass بازی Fallout 4 در صدر جدول فروش استیم

مدتی است که از انتشار بازی Fallout 4 می‌گذرد و با این حال این بازی جذاب توانسته مجددا صدر جدول شبکه‌ی استیم را از آن خود کند؛ البته این‌بار به‌ وسیله‌ی فروش بازی بصورت Season Pass که در آن تمامی بسته‌های الحاقی این بازی موجود است. با زومجی همراه باشید.

بازی زیبای Fallout 4 که کماکان در حال پیشتازی در بین سایر بازی‌های پرفروش بوده، به تازگی توانست با انتشار Season Pass صدر جدول فروش استیم را تصاحب کند. Season Pass این بازی توانسته با چنان سرعتی خود را به صدر جدول فروش استیم برساند که از بازی‌های بزرگی مثل Dark Souls 3’s Deluxe Edition, Street Fighter V و XCOM 2 پیشی گرفته است.

از زمان انتشار بازی در تاریخ ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۴ (۱۰ ماه نوامبر ۲۰۱۵)، این بازی توانسته منتقدان را به دلایلی از جمله داستان تفکر برانگیز و فوق‌العاده، مبارزات، آزادی عمل بازیکن در حرکت کردن، و همچنین محیط کلی بازی به تحسین وادارد و در آن می‌توانید مانند سایر بازی‌های کمپانی بتسدا، ساعت‌ها بدون اینکه ذره‌ای خسته شوید، از بازی لذت ببرید.

همچنین بتسدا بازی را بطور کامل با مادینگ سازگار ساخته، بطوری که طرفداران با استعدادی که در زمینه‌ی نوشتن کد دارند، می‌توانند کارها و تغییرات بسیاری را در بازی اعمال کنند.

خبر خوشی نیز که بتسدا برای کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌‌باکس‌ وان دارد، این است که در سال جاری یک کیت ساخت (Creation Kit) کاملا رایگان خواهد امد که به واسطه‌ی آن قادر خواهند بود ماد‌های ذکر شده را بروی کنسول‌های خود اجرا کنند. بخشی از گفته‌های بتسدا را در زیر می‌خوانید:

مهم‌ترین فاکتور در بازی‌های ما آزادی عمل شما در ایجاد یک تجربه مختص به خودتان است و در این میان مادینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. در هنگام ساخت و توسعه‌ی بازی هدف ما اطمینان از این نکته بوده که درست مانند سایر بازی‌های کمپانی، Fallout 4 نیز یک بازی کاملا جهان‌باز و سازگار با ماد باشد. در ابتدای سال آینده ما کیت ساخت را برای رایانه‌های شخصی بصورت کاملا رایگان عرضه خواهیم کرد. این همان ابزاری است که ما در استودیو برای ساخت بازی به کار می‌بریم. شما این امکان را خواهید داشت که ماد‌های کاملا شخصی و مختص به خود را ساخته و با دیگران به اشتراک بگذارید. و ما بسیار خوشحالیم از اینکه این ماد‌ها بالاخره برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌‌باکس‌ وان نیز قابل استفاده خواهند بود.

Fallout 4 Season Pass شامل تمامی DLC‌هایی است که اخیرا توسط بتسدا برای Fallout 4 معرفی شده است و به قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد؛ البته قیمت این بسته از یک مارس (۱۱ اسفند) به ۵۰ دلار خواهد رسید که همین مساله هم بر روی فروش سریع آن در این روز‌ها تاثیر گذار است. نمونه‌ای از ماد‌های بسیار دیدنی فال‌اوت ۴ را می‌توانید در مطالب قبلی که در زومجی مطالعه کردید، مانند ماد ۴ فصل در بازی Fallout 4 و یا ماد تغییر تکستچر‌های گرافیکی بازی به سبک بازی Borderlands، مشاهده کنید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده