نویسنده: محمد رستمی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بازی کلاسیک Jet Set Radio به‌صورت رایگان در اختیار کاربران استیم قرار گرفت

اخیرا بازی‌های زیادی به صورت رایگان در فروشگاه‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس و استیم عرضه می‌شوند. برهمین روال امروز استیم بازی Jet Set Radio را به رایگان در اختیار کاربرانش قرار داد. در ادامه مطلب با جزئیاتی از این خبر با زومجی همراه باشید.

اخیرا فروشگاه‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و استیم برخی بازی‌ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما کاربران کنسول‌های پلی‌اسیتشن و ایکس‌باکس برای تجربه برخی از این بازی‌ها باید حساب پریمیوم یا ویژه داشته باشند که آن خود هزینه‌بر است، هرچند هزینه آن کمتر از هرینه بازی خواهد بود. در این بین تنها سرویسی که واقعا بازی‌های رایگان دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد استیم است.

درمیان بازی‌های کنونی رایگان استیم سه مورد بازی کنسول سگا هستند، Golden Axe، Hell Yeah! Warth of the Dead Rabbit و آخرین آنها که امروز عرضه شد Jet Set Radio است. این نسخه از Jet Set Radio نسخه پورت شده سال ۲۰۱۲ بازی اصلی است.

در ارتباط با همین موضوعِ بازی‌های رایگان، سگا و کریتیو اسمبلی به صورت مشترک رخداد Make War Not Love 3 را آماده کرده‌اند که بازیکنان با وقت گذراندن با بازی‌هایی همچون Dawn of War 2، Total War: Attila و Company of Heroes 2، بازی‌هایی از سگا را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. بر همین منوال احتمالا اواخر همین هفته بازی‌های  Streets of Rage 2 (ما به اسم شورش در شهر می‌شناسیم)، Binary Domain و Condemned: Criminal Origins نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران فروشگاه استیم قرار خواهند گرفت.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده