نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: فیلمبرداری اپیزود هشتم جنگ ستارگان آغاز شد؛ بازیگران جدید معرفی شدند

فیلمبرداری اپیزود هشتم از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» به طور رسمی آغاز شد؛ لوکاس‌فیلم چند روز پیش این خبر را اعلام و بازیگران جدید فیلم را نیز معرفی کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

لوکاس‌فیلم با انتشار یک ویدیوی کوتاه اعلام کرد که فیلمبرداری Star Wars Episode 8 آغاز شده و این فیلم رسما وارد مرحله‌ی تولید شده است. این ویدئو که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، رایان جانسون، کارگردان اپیزود هشتم و همچنین دیزی ریدلی و مارک همیل، بازیگران اصلی فیلم را در صحنه‌ی فیلمبرداری نشان می‌دهد.

 

|

لوکاس‌فیلم همچنین بنیسیو دل تورو و لورا درن را به عنوان دو بازیگر جدید فیلم معرفی کرد. درن به خاطر بازی در فیلم‌هایی مثل پارک ژوراسیک و وحش شناخته می‌شود؛ دل تورو نیز آخرین بار سال گذشته در فیلم جذاب و مهیج سیکاریو دیده شده است. در مورد او قبلا شایعه شده بود که احتمالا نقش یک دشمن را در اپیزود هشتم جنگ ستارگان به عهده می‌گیرد و اکنون حضور او در فیلم قطعی شده است. علاوه بر این دو نفر، یک بازیگر تازه‌وارد به نام کلی ماری ترن نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است.

استودیوی لوکاس‌فیلم در رابطه با شروع فیلمبرداری قسمت هشتم جنگ ستارگان اعلامیه‌ای منتشر کرده که بدین شرح است:

«ری» اولین قدمش به یک دنیای بزرگتر را در Star Wars: The Force Awakens برداشت و ماجراجویی حماسی‌اش را با «فین»، «پو» و «لوک اسکای‌واکر» در فصل بعدی از حماسه‌ی ادامه‌دار جنگ ستارگان یعنی Star Wars: Episode VIII که فیلمبرداری آن در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۶ (۲۶ بهمن ۱۳۹۴) در استودیوی پاین‌وود لندن آغاز شده، ادامه خواهد داد.

ماه گذشته بود که اعلام شد تاریخ اکران اپیزود هشتم جنگ ستارگان به تعویق افتاده و این فیلم به جای ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده می‌رود. در آن زمان گفته شده بود که دلیل اصلی این تاخیر، بازنویسی فیلنامه‌ی Star Wars Episode 8 است.

دو ماه پیش لارنس کاسدان، نویسنده‌ی فیلم The Force Awakens در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت LA Times داشت اعلام کرد که اپیزودهای هشتم و نهم مجموعه، با فیلم جی‌جی آبرامز تفاوت‌های زیادی خواهند داشت. کاسدان گفته بود:

این فیلم‌ها خیلی متفاوت خواهند بود. رایان جانسون یکی از دوستان من است. او قصد دارد چیزهای عجیب و غریبی بسازد. اگر شما کار رایان را دیده باشید می‌دانید که شباهتی به چیزهای همیشگی جنگ ستارگان ندارد. شما نمی‌توانید سه نفر متفاوت‌تر از جی‌جی، رایان و کالین (کالین ترورو، کارگردان اپیزود نهم) داشته باشید. این فیلم‌ها حماسه‌ی جنگ ستارگان را در بطن خود دارند، اما هر چیز دیگری در آنها متفاوت خواهد بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده