// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

اختصاصی: اولین تریلر بازی ایرانی «دنده دو» منتشر شد - هیجان مسابقات درگ!

دنده دو، نام بازی جدید استودیو تازه کار اُرکا گیمز است که حالا شرکت فن‌افزار، سازنده بازی‌های خوش‌نام گرشاسپ و Shadow Blade به عنوان ناشر، قصد عرضه این بازی را برای پلتفرم‌های موبایلی دارد. در ادامه با اولین تریلر «دنده دو» به طور اختصاصی از زومجی همراه باشید.

اگر از مخاطبان بازی‌های موبایلی به خصوص بازی‌های مسابقه‌ای باشید، حتما با سبک و سیاق درگ ریسینگ و تعویض دنده آشنا هستید. دنده دو هم قرار است از اصول همین دست بازی‌ها پیروی کند و تجربه‌ای خوش رنگ و لعاب و البته آشنا را به مخاطبان ایرانی ارائه دهد.

برای پیروزی بر رقبا فقط مهارت کافی نیست، شما باید ماشین خود را ارتقا دهید و با استقاده از موتورهای پیشرفته، اگزوزهای سبک‌تر، تایرهای قوی‌تر و از همه مهم‌تر مخزن نیتروژن بزرگ‌تر، رقبای خود را غافلگیر کنید. از بین بیش از ۲۰ اتومبیل ایرانی و خارجی، ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با سلیقه‌ی خودتان و استفاده از بیش از ۱۵ برچسب زیبا، ظاهر اتومبیل خود را اسپورت و حرفه‌ای کنید. با این روش شما می‌توانید ماشین خود را از دیگران متمایز کنید و قدرت و سلیقه‌ خود را به رخ حریفان بکشید.

دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD1080p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p

دنده دو شامل یک بخش داستانی می‌شود که بازیکن باید با رانندگان حرفه‌ای هر شهر مسابقه دهد و با شکست حرفه‌ای‌ترین راننده شهر، تسلط خود را بر منطقه اعلام کند. خیابان‌های اصفهان، تهران، اهواز، کیش و شهر‌های دیگر ایران منتظر شما هستند تا با ماشین‌های اسپورت و قوی خود در آن جولان دهید.

از طرفی، دنده دو دارای یک بخش آنلاین است که می‌توانید در آن با راننده‌های واقعی مثل خودتان رقابت کنید، امتیاز و درآمد خود را افزایش دهید و برای رسیدن به صدر جدول بهترین راننده‌های کشور تلاش کنید. شاید شما بتوانید بهترین راننده‌ی سراسر کشور شوید!

شرکت فن‌افزار شریف، ناشر دنده دو هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود ساخته‌ی استودیو ارکا گیمز تا اواخر امسال بر روی کافه بازار برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شود.

 

اطلاعات و تریلر به طور اختصاصی از شرکت فن‌افزار شریف و استودیو اًرکا گیمز در اختیار زومجی قرار گرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده