// جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

پوستر فیلم جدید Predator منتشر شد

آخرین فیلم شخصیت Predator در حدود شش سال پیش اکران شد. در طی سالیان طولانی شاهد مبارزه او با آرنولدشوارتزنگر، بیگانه‌ها و دنی گلاور بودیم. حال تصویری منتشر شده است که ساخت فیلم جدیدی با محوریت شخصیت غارتگر را تایید می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پیش از این شایعه شده بود که کمپانی فاکس قرن بیستم در حال برنامه‌ریزی برای ریبوت سری فیلم‌های Predator است و اکنون بر روی صفحه رسمی سری فیلم‌های غارتگر بر روی شبکه اجتماعی فیسبوک، تصویری قرار داده شده است که شایعات ساخت فیلم جدیدی براساس این شخصیت را تایید می‌کند. در تصویر منتشر شده این فیلم که با نام The Predator شناخته می‌شود، جمله «هیچگاه آمدنش را نخواهید دید»  قابل مشاهده است. تصویر فیلم جدید Predator را در زیر مشاهده می‌کنید.

فیلم جدید شخصیت Predator تصویر منتسب به فیلم جدید شخصیت Predator

فیلم The Predator براساس فیلم‌نامه‌ای از فرد دکر، کارگردان فیلم Monster Squad و با کارگردانی شین بلک، کارگردان سومین قسمت از سری فیلم‌های Iron Man ساخته خواهد شد. شین بلک همراه با آرنولد شوارتزنگر در اولین اقتباس سینمایی شخصیت غارتگر محصول سال ۱۹۸۷ به عنوان بازیگر حضور داشته است. در پاسخ به سوال طرفدارن در مورد ساخت فیلم جدیدی براساس شخصیت غارتگر، فرد دکر بر روی صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی فیسبوک چنین نوشته است:

نمی‌توانم بگویم صبح امروز کجا بودم، یا چه چیزی دیدم یا حتی بگویم در چه مورد صحبت کردیم. اما اگر از طرفداران غارتگر هستید با یک کلمه پاسخ می‌دهم: بله

سال گذشته جان دیویس، تهیه‌کننده فیلم The Predator در خلال مصاحبه‌ای با وب‌سایت کولایدر توضیحات حائز اهمیتی را ارائه داد:

فیلم‌نامه او (فرد دکر) را بارها خوانده‌ام و به نظر من سرشار از نبوغ است. این فیلم‌نامه بسیار سرگرم‌کننده است و این سری محبوب را به شکلی متفاوت، جالب و با رویکردی تازه، از نو خلق می‌کند. دکر به نحوی فیلم‌نامه را نگارش کرده است که با مشاهده فیلم به وجد خواهید آمد.

فیلم‌نامه به شکلی نو و با رویکردی تازه نوشته شده است. منظور من این است که بزودی با فیلمی روبه‌رو خواهید شد که به هیچ‌عنوان انتظار آن را ندارید و با خود می‌گویید «این بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین روش برای خلق دوباره یک سری است.»

زمان آغاز فیلم‌برداری فیلم The Predator به صورت رسمی اعلام نشده است. با این‌حال فیلم سینمایی The Nice Guys، جدیدترین ساخته شین بلک که با هنرمندی راسل کرو  و رایان گاسلینگ داستانی کمدی جنایی در دهه ۱۹۷۰ را روایت می‌کند، تا سه ماه آینده و در ماه می (اردیبهشت / خرداد ۹۵) اکران خواهد شد. سری فیلم‌های غارتگر در سال ۱۹۸۷ و با اکران فیلم Predator آغاز شد و سه سال بعد دومین فیلم این سری با نام Predator 2 در سینماهای سراسر دنیا اکران شد. در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ دنیای سینما شاهد اکران دو فیلم مشترک از بیگانگان و غارتگر با نام‌های Alien vs. Predator و Aliens vs. Predator: Requiem بود. پس از سپری شدن وقفه‌ای سه‌ساله سومین فیلم تکی غارتگر با نام Predators بر روی پرده نقره‌ای اکران شد. این فیلم که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود در سینماهای سرتاسر جهان به فروشی معادل با ۱۲۷/۳۳ دست یافت و به این ترتیب پرهزینه‌ترین و درعین حال پرفروش‌ترین فیلم سری غارتگر لقب گرفت.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده