نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

پوسترهای جدیدی از قسمت دوم فیلم لاک‌پشت‌های نینجا منتشر شد

فیلم لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها (Teenage Mutant Ninja Turtles 2) به‎زودی بر روی پرده‎های نقره‎ای می‎رود و از همین رو کمپانی پارامونت پیکچرز پوسترهایی از این فیلم را منتشر کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

قسمت اول فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles در سال گذشته اکران شد و از نظرفروش، در گیشه‎ها درخشید، اما در جلب نظر منتقدان ناکام ماند. با این حال و با توجه به پوسترهای جدید منتشر شده از دنباله اثر یادشده، به‌نظر می‌‌رسد با فیلمی بسیار متفاوت نسبت به قسمت اول روبه‌رو هستیم که بیش‎تر بر روی لاک‎پشت‎های بذله‎گو متمرکز است. شما در ادامه می‎توانید آن‎ تصاویر را مشاهده کنید:

 

کارگردانی این فیلم را دِیو گرین بر عهده دارد و ستارگانی چون مِگان فاکس، ویل آرنت، الن ریچسون، جِرمی هاوارد، پیت پلوسزک و نول فیشر در آن به ایفای نقش می‎پردازند. البته شخصیت‎های محبوب و کله‎شقی مانند بی‌باپ، راک‌استدی و کیسی‌ جونز هم در فیلم حضور دارند که به خودی‎خودعالی به‎نظر می‎رسد. استفان فارلی، قهرمان ایرلندی مسابقات کشتی‌کج، نقش «راک‌استدی» را ایفا می‎کند و گری ویلیامز هم در نقش بی‌باپ ظاهر می‎شود؛ هم‎چنین اِستِفِن اَمِل در نقش کیسی جونز به جلوی دوربین می‎رود.

لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۶ (۱۴ خرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده