نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

انتشار بروزرسانی Wildfire برای بازی Counter-Strike: Global Offensive

شرکت ولو برای بازی Counter-Strike: Global Offensive بروزرسانی جدید و سنگینی را منتشر کرده که رویدادی به نام Wildfire را به همراه چند نقشه جدید و تغییراتی در مپ De-Nuke به بازی اضافه می‌کند. برای کسب جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

بعد از بروزرسانی سنگین زمستانی که تغییراتی زیادی نیز در گیم‌پلی بازی ایجاد کرد حالا یک رویداد مهیج را برای بازیکنان بازی Counter-Strike: Global Offensive شاهد هستیم. این رویداد که با پرداخت ۵/۹۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد در ابتدا دو بخش کمپینگ و ماموریتی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. کمپینگ اول The Gemini نام دارد و ماموریت‌های آن در Guardian Mode قابل انجام هستند و البته چند ماموریت به صورت Co-op را نیز در خود جای داده که برای تکمیل آن‌ها باید از دوستان خود کمک بگیرید، در این بخش با هوش مصنوعی بالا بازی طرف هستید پس بهتر است مراقب خود باشید و البته می‌توانید با پیگیری سه کمیک مخصوص این کمپینگ از تمام چند و چون ماجرا مطلع شوید. دیگر کمپینگ بازی The Wildfire دارای ماموریت‌هایی برای بخش‌های Casual ،Arms Race و Deathmatch بازی است و با تکمیل ماموریت‌های هر کمپینگ شما امتیاز تجربه و سکه برای افزایش سطح بخش مخصوص این رویداد به دست می‌آورید. این رویداد جوایز متنوع و خاصی هم خواهد داشت که شامل یک the Bowie Knife و ۱۶ طرح مختلف برای سلاح‌های متنوع بازی می‌شود.می‌توانید تصاویر این سلاح‌ها را در ادامه مشاهده کنید:

 

در کنار این موارد ماموریت‌های تصادفی تحت عنوان Blitz در بازی برای چند لحظه‌ای ظاهر می‌شود که با تکمیل آن‌ها امتیاز تجربه بیشتری برای این رویداد کسب خواهید کرد. از دیگر بخش‌های این رویداد به جدولی برای دیدن پیشرفت دوستان در ماموریت‌های و اطلاع از سطح آن‌ها می‌توان اشاره کرد. اما مسلما یکی از بزرگترین تغییرات این بروزرسانی 1.6 گیگابایتی مربوط به مپ قدیمی De-Nuke می‌شود که با تغییرات بسیاری دوباره به بازی بازگشته است.

DeNuke-new-CSGO-Zoomg

هفت نقشه جدید نیز به همراه این رویداد در دسترس عموم قرار گرفته است که طراحی بسیار زیبایی دارند و باعث تنوع بیشتری در محیط بازی می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این نقشه‌ها بهتر است نگاهی به تصاویر زیر بیاندازید:

tulipMAp-Cs-go-Zoomg نقشه تولیپ
royalMAp-Cs-go-Zoomg نقشه رویال
santoriniMAp-Cs-go-Zoomg نقشه سانتورینی
miklaMAp-Cs-go-Zoomg نقشه میکلا
empireMAp-Cs-go-Zoomg نقشه امپایر
coastMAp-Cs-go-Zoomg نقشه کواست
cruise-MAp-Cs-go-Zoomg نقشه کرویس

نظر شما درباره این بروزرسانی چیست؟ آیا شما این رویداد را تجربه خواهید کرد؟

منبع: counter-strike.net


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده