نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بسته الحاقی Far Harbor بازی Fallout 4 براساس یک منطقه واقعی ساخته شده است

کمپانی Bethesda چند روز پیش سه بسته الحاقی برای بازی Fallout 4 معرفی کرد که آخرین، حجیم‌ترین و گران‌ترین آن‌ها Far Harbor نام خواهد داشت. حال به نظر می‌رسد که این DLC براساس یک منطقه واقعی ساخته شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

از میان سه DLC معرفی شده برای بازی Fallout 4، بسته Far Harbor جذاب‌ترین آن‌ها است. چرا که داستانی کامل را روایت خواهد کرد که گیمر را برای پیدا کردن یک زن گم شده به جزیره‌ای دوردست می‌برد و وارد داستانی پیچیده می‌کند. به‌علاوه در این DLC شاهد کوئست‌ها، دشمنان و قسمتی جدید برای ساخت و ساز خواهیم بود. بازی فال‌اوت ۴ در منطقه بوستون جریان دارد و کمپانی بتسدا قبلا هم نشان داده‌ که توجه زیادی به شبیه‌سازی این منطقه از آمریکا دارد.

در همین راستا به نظر می‌رسد منطقه‌ای که در بسته الحاقی Far Harbor به آن سفر خواهید کرد، نمونه‌ای از یک منطقه واقعی باشد. این سرزمین در بازی جزیره‌ای در منطقه ماین است که کاملا بر اساس جزیره Bar Harbor طراحی شده که از قضا آن هم در واقعیت در منطقه ماین قرار دارد. ماین منطقه‌ای در شمالی ترین نطقه ایالت نیو انگلند آمریکا است که در این کشور با نام سرزمین مسافرت‌ها نامیده می‌شود و به دلیل زیبایی‌ها و آب و هوایی که دارد مقصدی مناسب برای مسافران به حساب می‌آید.

ption id="attachment_106331" align="aligncenter" width="600"]Bar Harbor تصویر واقعی جزیره Bar Harbor
ption id="attachment_106332" align="aligncenter" width="600"]Far Harbor تصویر بسته الحاقی Far Harbor بازی فال اوت ۴

نکته جالب در مورد جزیره Bar Harbor وجود یک منطقه تفریحی جنگل مانند و همچنین دو آزمایشگاه شیمیایی است که به احتمال زیاد در بازی شبیه سازی خواهند شد و البته ممکن است کوئست‌های اشاره شده بسته‌الحاقی Far Harbor هم در این قسمت‌ها جریان داشته باشد. به هر حال بسته‌های الحاقی فال اوت ۴ از ماه آینده عرضه خواهند شد که می‌توانید جزییات دقیق‌تر هریک از آن‌ها را در زومجی بخوانید. به‌علاوه بتسدا در آینده DLC‌های بیشتری هم برای بازی معرفی خواهد کرد که به موجب آن‌ها قیمت Season Pass بازی از ۱۱ اسفند (۱ مارس) به ۵۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. البته هنوز هم می‌توان تا تاریخ مذکور Season Pass را به قیمت ۳۰ دلار خریداری کرد.

منبع: Euro Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده