// شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بررسی ویدیویی بازی Call of Duty: Black Ops 3

بازی تیراندازی اول شخص CoD: Black Ops 3، یکی از شوترهای درخشان سال پیش میلادی بود که با تمام ضعف‌هایی که در بخش داستانی داشت، در بخش چند نفره آنلاین و به طور کل پیاده‌سازی گیم‌پلی، یکی از بهترین‌های سال شد. با زومجی و بررسی ویدیویی این بازی همراه باشید.

سال‌ها است که عادت کردیم پاییز به پاییز با نسخه‌ی جدیدی از سری Call of Duty ملاقات کنیم، پا در چکمه‌های سربازان جنگی بگذاریم و در میدان‌های نبرد به مبارزه با صدها دشمن بپردازیم. سال‌های اولیه زندگی در دوران جنگ جهانی دوم را تجربه کردیم و بعد با روی کار آمدن سری Modern Warfare، تجربه‌ای مدرن و هالیوودی را در ذهنمان ثبت کردیم. حال سال‌ها گذشته و به خاطر روند تکراری و رو به افول اکتیویژن در قبال سری پول ساز ندای وظیفه، موج انتقادات زیاد شد. با این حال، سال ۲۰۱۵، اکتیویژن و تری‌آرک با قسمت سوم بلک آپس ۳ جلو آمدند و بیشتر تمرکز خود را روی بخش گیم‌پلی و چند نفره گذاشتند تا همگام با موج بلند بازی‌های تمام مالتی‌پلیر گام بردارند. البته آنها از بخش داستانی غافل نشدند، اما به هیچ وجه نمی‌توان آن را حتی با نسخه‌های قبلی بلک آپس مقایسه کرد. در ادامه باما همراه باشید تا باری دیگر به بررسی بازی Call of Duty: Black Ops 3 ساخته‌ی استودیو تری‌آرک در قالب ویدیو بپردازیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p شاتل‌لند | دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p

 

برای تهیه بازی Call of Duty: Black Ops 3 و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی سی ایکس باکس مراجعه کنید.

p30

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده