نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

آشنایی با تیم‌ های حاضر در مسابقات شانگهای - Fnatic

در قسمتی دیگر از مجموعه مقالات آشنایی با تیم‌‌های حاضر در مسابقات شانگهای بازی Dota 2 به سراغ آخرین نماینده منطقه آسیای شرقی یعنی تیم Fnatic رفته‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تیم زومجی را دنبال کنید.

بعد از جدایی چای 'Mushi' یی فونگ از تیم DK این بازیکن با گردآوری بازیکنان سابق تیم Orange eSports و تشکیل مجموعه جدید Team Malaysia سعی داشت تا دوباره خاطرات خوش The International 3 را تکرار کند. مدتی بعد از انحلال تیم Fnatic به خاطر عملکرد ضعیف بازیکنان آن در مسابقات TI5 ‌این سازمان به دنبال ترکیب جدیدی برای تیم خود بود و بالاخره مانند سازمان آمریکایی Liquid که یک تیم اروپایی را به خدمت گرفت سازمان اروپایی Fnatic نیز مجموعه‌ای تشکیل شده از بازیکنان مالزیایی را انتخاب کرد.

Fnatic-roster-dota-2-zoomg

ترکیب تیم Fnatic:

Malaysia چای 'Mushi' یی فونگ
Malaysia ییک 'MidOne' نای ژنگ
Malaysia خو 'Ohaiyo' چونگ ژین
Philippines جاردل 'Dj' مامپوستی
Malaysia لیم 'Net' وای پرن

نتایج کسب شده توسط Fnatic بعد از مسابقات فرانکفورت:

سوم و چهارمی مشترک:  BTS SEA #2
هشتم تا شانزدهمی مشترک:  WCA 2015
ششم تا دوازدهم مشترک: Starladder |i-League

مطالب مرتبط

آمار پیک و پیروزی تیم Fnatic در نسخه 6.86 نقشه بازی:

Mushi:

Gyrocopter /7 games /71.4% win rate

Anti Mage /2games /100% win rate

Clinkz /2 games /50% win rate

MidOne:

Invoker /5 games /60% win rate

Templar Assasin /4 games /70% win rate

Puck /3 games /67% win rate

Ohaiyo:

Dark Seer /8 games /75% win rate

Tusk /4 games /75% win rate

Nature's Prophet /4 games /50% win rate

Dj:

Rubick /5 games /80% win rate

Chen /4 games/75% win rate

Kunkka /3 games/67% win rate

Net:

Shadow Shaman /6 games /67% win rate

Disruptor /4 games/100% win rate

Bane /3 games/33% win rate

بازیکنان این تیم سبک بازی متفاوتی دارند؛ اما به خوبی با هم همکاری می‌کنند. Ohaiyo در نقش Offlaner تیم تلاش می‌کند ساپورت‌های حریف را اذیت کند و به بازیکن Mid تیم خود برای کشتن حریفان و از بین بردن Rune به منظور عدم دسترسی دشمنان در بازی، کمک برساند. NET  به عنوان بازیکن ساپورت به خوبی می‌تواند در بین درختان جنگل مخفی و به موقع برای کشتن تکی یا جمعی دشمنان وارد عمل شود. هنگامی که او هیروهای Ancient Apparition یا Sand King را در اختیار داشته باشد سعی می‌کند تا راهی برای کشتن بازیکن Carry تیم حریف پیدا کند. MidOne نیز با کمک و حمایت‌های DJ و MUSHI  در بازی خود را قوی تر می‌کند یا در صورت عدم فارم لازم با تلاش این دو بازیکن میزان طلا و امتیاز تجربه مورد نیاز خود را به دست می‌آورد.

با نگاهی به روند پیک و بن‌های این تیم مشخص است که Fnatic از هیروهای محبوب نسخه 6.86 بازی استفاده نمی‌کند و معمولا استراتژی پوشینگ را در بازی‌ها برمی‌گزینند. در انتخاب این تیم اولویت با هیروهایی است که راحت‌تر بتوانند با آن بازی کنند و کاملا به  توانایی این قهرمانان اشراف داشته باشند؛ مانند هیروی Anti Mage برای MUSHI یا Shadow Shaman که NET بیشتر بازی‌های خود را با این هیرو انجام داده است. MUSHI جدیدا به نقش Carry بازگشته و MidOne نیاز به زمان بیشتری دارد تا مهارت و هماهنگی لازم با اعضای دیگر تیم را به دست آورد به همین خاطر استفاده از هیروهای نه چندان محبوب نسخه 6.86 بازی می‌تواند به نفع Fnatic در برابر حریفان خود باشد. Fnatic کار سختی برای صعود از مرحله گروهی مسابقات شانگهای دارد و باید دید توان شکست تیم‌های بزرگی چون Alliance و VG را خواهد داشت تا به عنوان یکی از سهمیه‌های این گروه به جدول برنده‌ها صعود کند یا شانس خود را در جدول بازنده‌ها جست‌و‌جو خواهد کرد. به هر حال هیچ چیز تا آغاز رقابت‌های این فصل مشخص نیست و فقط می‌توان منتظر بود تا عملکرد این تیم را در مسابقات شاهد باشیم.

به نظر شما این تیم چه جایگاهی را در مسابقات شانگهای کسب خواهد کرد؟

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده