نویسنده: محمد رستمی
// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بازی Halo Wars 2 احتمالا به زودی عرضه خواهد شد

مایکروسافت اخیرا صفحه‌ایی برای Halo Wars 2 در وب‌سایت Halowaypoint ایجاد کرده است که نشان می‌دهد کم‌کم به تاریخ عرضه این بازی نزدیک خواهیم شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه این خبر با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۵ بازی Halo Wars 2 را معرفی کرد که ادامه‌ایی برای نسخه اول بازی یعنی Halo Wars است که در سال ۲۰۰۹ توسط استودیو انسمبل ساخته شد و برای ایکس‌باکس 360 عرضه شد. حال اخیرا صفحه‌ایی برای Halo Wars 2 در وب‌سایت Halowaypoint ایجاد شده است که نشان از آماده شدن بازی و نزدیک شدن آن به عرضه نهایی دارد.

ساخت نسخه دوم بازی را استودیو کریتیو اسمبلی بر عهده گرفته است. این استودیو که بازی‌هایی مثل سری‌های مختلف Total War، بازی Alien: Isolation و sonic classic collection را در کارنامه خود دارد، این‌بار با همکاری استودیو 343 اینداستریز سازنده سری هِیلو، Halo Wars 2 را خواهد ساخت.

نسخه اول Halo Wars توسط استودیو بانجی ساخته شده بود که البته هرگز نتوانست به اثری عالی در سری هیلو تبدیل شود؛ با این حال دیده شدن اسم استودیو مشهور کریتیو اسمبلی در بین سازندگان این بازی کافی است تا بدانیم که با یک بازی استراتژی خوش ساخت روبرو خواهیم بود.

Halo Wars 2 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶ برای کنسول نسل هشتمی ایکس‌باکس وان و علاوه بر آن سیستم عامل ویندوز 10 منتشر خواهد شد که بر اساس صفحه مذکور، به نظر می‌رسد این تاریخ نزدیک باشد.

منبع: SegmentNext