نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

نگاهی به اتفاقات مهم Dota 2 در هفته‌ای که گذشت - قسمت ۴

هفته‌ای دیگر در خدمت شما هستیم و قرار است در این قسمت به تمام حواشی ریز و درشت مسابقات و بازی Dota 2 مثل انتشار جعبه چهارم به همراه آپدیتی سنگین تا پایان مرحله مقدماتی مسابقات ESL One مانیل بپردازیم. زومجی را همراهی کنید.

انتشار بروزرسانی سنگین به همراه جعبه چهارم مسابقات شانگهای

شرکت ولو چند روز باقی مانده به مسابقات شانگهای آخرین جعبه این تورنمنت را به همراه بخش مخصوص تیم‌ها و پیش بینی نتایج به بازی اضافه کرد. در این بروزرسانی که نزدیک به یک گیگابایت حجم داشت، بسیاری از باگ‌ها بازی رفع شد و مهم‌تر از همه برای پنج هیرو ArcDot Warden ،Shadow Fiend ،Winter Wyvern ،Zeus و Undying فایل‌های عرضه شد که مربوط به قسمت‌های مختلف بدن این قهرمانان است تا بزودی شاهد ساخت ست‌های جدید برای این هیروها نیز باشیم. در این هفته نسخه 6.86f نیز منتشر شد که تغییرات آن فقط مختص هیروی Invoker بود.

مرحله مقدماتی مسابقات ESL One مانیل در مناطق اروپا و آمریکا پایان یافت

در منطقه آمریکا تیم CompLexity Gaming با نتیجه ۳-۰ به راحتی Elite Wolves شکست داد تا دوباره قدرت خود را به دیگر تیم‌های این منطقه اثبات کند. سخت‌ترین بازی برای این تیم قبل از بازی گراند فینال در مقابل Digital Choas بود که توانست در رقابتی نزدیک ۲-۱ این تیم را از پیشرو بردارد. ناحیه اروپا نیز شاهد رقابتی نفس گیر بین تیم‌های Empire و Natus Vincere بود که Xboct و همراهانش توانستند هم تیم‌هایی سابق خود را مغلوب کنند. سه تیم باقی مانده از کشورهای آسیای شرقی (دو تیم) و فیلیپین (یک تیم) خواهند بود تا هشت تیم لازم برای آغاز مسابقات تکمیل شود.

تیم‌های راه‌یافته به این مسابقات:

China EHOME
Europe Team Liquid
Europe Team Secret
Russia Team Empire
United States CompLexity Gaming

ترکیب جدید تیم Power Ranger معرفی شد

این تیم که مجموعه‌ای از بازیکنان کشور بلاروس و رومانی را جمع‌آوری کرده است، بعد از مسابقات شانگهای بعضی از اعضای خود را از دست داده بود تا اینکه Ar1se از تیم Burden United در نقش کاپیتان و Mid به آن‌ها پیوست و Keyano بازیکن سابق تیم Kaipi نقش Carry تیم را به عهده گرفت تا شاهد بازگشت این تیم باشیم.

ترکیب جدید Power Ranger:

Romania تورتوی 'Ar1sE^' آینات
Belarus لیپای 'J4' آلیاکسی
Belarus کاستراما 'chshrct' یائوهنی
Belarus دانییلو 'Bignum' شهودستو
Romania گریگوری 'KeyaNo' آندری

ESL One فرانکفورت در سال ۲۰۱۶ باز خواهد گشت

مسئولان سازمان ESL One که مسابقات مانیل را در پیشرو دارند، بعد از پایان مرحله مقدماتی این تورنمنت اعلام کرده اند که درتاریخ ۱۸ و ۱۹ ژوئن (۲۹و ۳۰ خرداد) شاهد برگزاری دوره بعدی این مسابقات در کشور آلمان خواهیم بود. در این دوره نیز۲۵۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده و مکان رقابت‌ها سالن Commerzbank-Arena شهر فرانکفورت خواهد بود.

Empire و TNC فاتح رقابت های BTS ‌منطقه اروپا و آسیای شرقی شدند

بعد از مشخص شدن قهرمان Beyond The Summit آمریکا در ناحیه اروپا و آسیای‌شرقی نیز رقابت‌های این سری مسابقات به پایان رسید. در گراندفینال ناحیه اروپا، Empire با نتیجه ۳-۰ London Conspiracy را مقتدرانه مغلوب کرد تا جایزه پنج هزار دلاری این دوره را به دست آورد. در منطقه آسیای شرقی نیز تیم TNC توانست با شکست تیم های مطرح این منطقه مانند MVP Phoenix و Mineski فاتح مسابقات این ناحیه شود.

EG-roster-dota-2-zoomg

قهرمانی Evil Geniuses در مسابقات Captains Draft

تورنمنت Captains Draft فصل سوم خود را در حالی به پایان رساند که در گراند فینال این مسابقات تیم EG به مصاف Vega رفت و توانست با کسب نتیجه ۳-۱ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورد. Fear و همراهانش ۳۵ هزار دلار، تیم Vega که جایگاه دوم را به دست آورد ۲۳ هزار دلار جایزه را از آن خود کردند.

Evil Geniuses اولین تیم دعوت شده به مسابقات Weplay Dota League

مرحله مقدماتی فصل سوم تورنمنت Weplay Dota League همچنان در حال برگزاری است و فقط چند بازی دیگر تا مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله اصلی باقی مانده؛ به همین دلیل مسئولان این مسابقات به عنوان اولین تیم دعوت شده اعلام کرده‌اند که EG یکی از هشت تیم حاضر در کشور اوکراین خواهد بود. در این فصل چهار تیم مرحله مقدماتی و چهار تیم دعوت شده برای کسب قسمتی از ۲۰۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده، رقابت خواهند کرد.

dotapit-Compendium-zoomg

فصل چهارم مسابقات Dota Pit با حضور هشت تیم بزودی آغاز خواهد شد

بعد از پایان مرحله مقدماتی تورنمنت Dota Pit تمام هشت تیم حاضر در مسابقات مشخص شدند و رقابت‌های LAN فصل چهارم در سالن Spaladium Arena کشور کرواسی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ مارچ (۲۹ و ۳۰ اسفند) برگزاری خواهد شد. سقف جوایز این دوره ۱۰۰ هزار دلار بود؛ اما به لطف فروش بلیت‌های مجازی بازی و جعبه مخصوص این دوره شاهد افزایش جوایز تا ۲۰۰ هزار دلار نیز خواهیم بود.

United States Evil Geniuses
Europe OG
Europe Team Secret
Russia Virtus.Pro
Korea MVP.Phoenix
United States compLexity Gaming
Ukraine Natus Vincere
Russia Team Empire 

به نظر شما مهمترین اتفاق این هفته کدام یک از موارد ذکر شده بود؟

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده