// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

احتمال حضور بروس بنر و هالک در فیلم Captain America: Civil War

Captain America: Civil War بدون شک یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ است. علی‌رغم حضور پرتعداد ابرقهرمانانی از جمله  کاپیتان آمریکا و مرد آهنی، آنتونی مکی، بازیگر نقش فالکون اعلام کرده است که یک ابرقهرمان دیگر نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمتر از دو ماه تا اکران فیلم سینمایی Captain America: Civil War باقی‌ مانده است. این فیلم که با گنجینه‌ای بزرگ از ابرقهرمانان و بازیگران در حال ساخت است، دنباله‌ای بر دو فیلم  Captain America: The First Avenger (محصول ۲۰۱۱) و Captain America: The Winter Soldier (محصول ۲۰۱۴) خواهد بود. فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، داستان اختلاف و درگیری‌های بین دو جناح از ابرقهرمانان به رهبری استیو راجرز (کاپیتان آمریکا) و تونی استارک (مرد آهنی) به دلیل تصویب قانونی توسط دولت‌ها به منظور کنترل ابرقهرمانان را روایت می‌کند. پیش از این مارک روفالو بازیگر نقش بروس بنر و هالک اعلام کرده بود که این شخصیت در فیلم‌نامه اولیه فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی حضور داشته است اما به دلیل شکست‌ناپذیری، شخصیت هالک از این فیلم حذف شده است. با این‌حال آنتونی مکی بازیگر نقش سم ویلسون و فالکون به طور ضمنی به حضور روفالو در جدیدترین فیلم کاپیتان آمریکا اشاره کرده است. آنتونی مکی که مدتی قبل مهمان پادکست BBC Radio 1 بوده است، در مورد این فیلم می‌گوید:

در بین فیلم‌هایی که دیده‌ام، این فیلم (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) بهترین ساخته مارول است. صادقانه بگویم، اگر بخواهم بهترین محصول مارول و بهترین فیلم جهان مارول را انتخاب کنم، انتخاب من این فیلم است. فیلم سرباز زمستان و اولین فیلم مرد آهنی بهترین فیلم‌های مارول هستند و به اعتقاد من جنگ داخلی از این دو فیلم هم بهتر خواهد بود. این فیلم حقیقتا خوب است. به این دلیل که این فیلم بیشتر بر روی شخصیت‌ها تمرکز دارد تا بر روی صحنه‌های اکشن. به نظر من داستان این فیلم عالی و بسیار جالب است و بزودی شاهد هنرنمایی فوق‌العاده رابرت داونی جونیور، کریس اونز، اسکارت جوهانسون و مارک روفالو خواهید بود. در این فیلم صحنه‌های اکشن هم وجود دارد. به نظر من جنگ داخلی اولین فیلم ابرقهرمانی است که نامزد بهترین فیلم سال خواهد شد.

Captain America: Civil War

اشاره به نام روفالو ممکن است به دلیل لغزش زبانی آنتونی مکی باشد، اما به کار بردن لفظ «هنرنمایی فوق‌العاده» سهوا و بدون هدف نبوده است. با این وجود، احتمال دارد که حضور بروس بنر و هالک به صحنه‌های پس از تیتراژ و تبلیغ Thor: Ragnarok محدود باشد. Captain America: Civil War که لقب سیزدهمین فیلم جهان سینمایی مارول را یدک می‌کشد، با کارگردانی آنتونی روسو و جو روسو و هنرمندی کریس اونز (کاپیتان آمریکا)، رابرت داونی جونیور (مرد آهنی)، اسکارلت جوهانسون (بیوه سیاه)، سباستین استن (سرباز زمستان)، آنتونی مکی (فالکون)، پائول راد (مرد مورچه‌ای)، الیزابت اولسن (جادوگر سرخ)، چادویک بوزمن (پلنگ سیاه) و تام هالند (پیتر پارکر) برای اکران در تاریخ ۶ مه ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است. 

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده