نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

جف کایلی: بازی بعدی کوجیما «شگفت انگیز» است

هیدئو کوجیما و جف کایلی در جریان مراسم جوایز D.I.C.E 2016 ساعاتی با یکدیگر ملاقات داشتند و در این فرصت کوجیما توضیحات بیشتری در مورد بازی جدیدش به مجری مراسم «جوایز بازی‌های ویدیویی» ارائه کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در جریان مراسم جوایز D.I.C.E 2016، هیدئو کوجیما و گیرمو دل تورو برای بحثی پیرامون بازی و بازیسازی گرد هم آمدند که جف کایلی، مجری مراسم The Game Awards، هم مدیریت این بحث را برعهده داشت. با این حال پس از اتمام این بحث، کایلی و کوجیما جلسه‌ای خصوصی هم با یکدیگر برگزار کرده‌اند که در خلال آن خالق Metal Gear اطلاعاتی در مورد بازی بعدی خود ارائه کرده است که در استودیو مستقل کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) ساخته می‌شود و برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. کایلی پس از این جلسه توییت‌هایی در مورد آن منتشر کرده که می‌توانید در ادامه محتوای آن‌ها را بخوانید:

واقعا از وسعت دید و بلندپروازی کوجیما برای بازی بعدی وی شگفت‌زده هستم. کوجیما هرگز توجهی به محدودیت‌ها ندارد و خود را به فناوری‌های فعلی محدود نمی‌کند. مشکلات پیش آمده در زندگی می‌تواند ما را ضعیف‌تر یا قوی‌تر از قبل کند؛ ولی کوجیما قدرت‌مند‌تر از همیشه برگشته تا بزرگ‌ترین بازی خود را تا به امروز تولید کند. من کاملا حس می‌کنم که ذهن وی بیش از هر زمان دیگری مشغول ساخت این بازی است و وی بی‌صبرانه منتظر سورپرایز کردن طرفداران است. آزادی فعلی کوجیما باعث شده تا وی جسارت بیشتری در ساخت بازی جدید خود به خرج دهد. افرادی مثل کوجیما برای شخص من الهام بخش هستند؛ چرا که افکار بزرگی دارند و همین امر باعث خواهد شد تا وی سطح بازیسازی را به جلو ببرد.

نظرات خود را در مورد صحبت‌های کایلی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده