// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید:‌ محتوای پیش خرید بازی Uncharted 4: A Thief’s End مشخص شد

بخش سرگرمی‌های سونی با انتشار ویدیویی کوتاه جزئیات تازه‌ای را از محتوای پیش‌خرید بازی Uncharted 4: A Thief’s End مشخص کرده است. Uncharted 4 اردیبهشت ۹۵ برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با هرچه نزدیکتر شدن به تاریخ عرضه بازی Uncharted 4: A Thief’s End، شاهد انتشار جزئیات بیشتری از این بازی هستیم. اکنون بعد از رونمایی از نسخه‌‌های مختلف Uncharted 4،‌ بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی ویدیویی کوتاه را برای معرفی جوایز پیش‌خرید بازی منتشر کرده است.

در این ویدیوی ۲۸ ثانیه‌ای علاوه برای نمایش جوایز پیش‌خرید، تصاویری هرچند تکراری از ویدیو‌های گیم‌پلی حالت چندنفره و تک‌نفره پخش می‌شود. اگر از جمله افرادی محسوب می‌شوید که اقدام به پیش خرید تازه‌ترین ساخته‌ی ناتی‌داگ کرده‌اند. شما نیز علاوه بر دریافت امتیاز‌ ناتی داگ، لباس ویژه‌ی حالت چند نفره نیتن دریک و پوسته‌ی اسلحه Desert (کویر) را دریافت خواهید کرد.

Uncharted 4 PreOrder پیش فروش

شماره چهارم بازی Uncharted بعد از چندین بار تاخیر در نهایت در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 رسما عرضه می‌شود. این بازی علاوه برای حالت داستانی، شامل حالت چند نفره تازه‌ای نیز خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده برروی وب‌سایت بازی نیز افرادی که نسخه Deluxe بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن پیش‌خرید کنند علاوه بر یک پوسته پویا، قادر به آزادسازی سریع سه آیتم حالت چندنفره، ۲ پوسته اسلحه و دریافت امتیاز ناتی‌داگ جهت آزادسازی محتوای مختلفی از حالت چندنفره هستند.

در همین راستا سونی مدتی قبل باندل ویژه پلی‌استیشن 4 بازی Uncharted 4 را با رنگ خاکستری به قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار آمریکا برای علاقمند معرفی کرد.

|

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده