// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تماشا کنید: بازی SMITE: Battleground of the Gods برای پلی‌ استیشن‌ 4 عرضه می‌شود

بازی رایگان SMITE: Battleground of the Gods به زودی برای کنسول پلی‌استیشن‌4 عرضه خواهد شد.  برای جزئیات کامل این خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

امسال بازی SMITE: Battleground of the Gods به پلی‌استیشن 4 می آید. همچنین این بازی رایگان (Free to Play) که هم اکنون برای رایانه های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس است در آینده نزدیک شاهد نسخه بتای محدودی خواهد بود.

اگر علاقمند به شرکت در این بتای محدود هستید حتما به وب سایت بازی سری بزنید. بنا به اعلام استودیوی های-رز (Hi-Rez) تست آلفای محدود این بازی آغاز شده و به همین دلیل روند دریافت بازی با سرعت ثابتی پیش می‌رود.

SMITE با معرفی بیش از ۷۰ شخصیت قابل بازی در قالب خدایان و موجودات اساطیری از هشت نقطه جهان، کار خود را رسما در سال ۱۳۹۲ بر روی رایانه‌های شخصی و پس از آن ایکس‌باکس وان شروع کرد. تا امروز آمار بازیکنان این بازی به بیش از ۱۴ میلیون نفر رسیده است. با حرکت این بازی به سمت پلی‌استیشن ‌4 امید می‌رود این آمار رشد قابل توجهی داشته باشد.

تریلر زیر که همراه با اعلام این خبر منتشر شده شامل نماهایی از گیم پلی این بازی است:

|

باید منتظر بود و دید که عکس‌العمل دارندگان پلی‌استیشن ‌4 به اعلام این خبر چیست. مطمئنا رایگان بودن بازی و معرفی مرتب شخصیت‌های قابل بازی جدید در هر ماه از عوامل مهم جذب بازیکنان به این بازی خواهد بود.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده