// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بسته بلوری فیلم Star Wars: The Force Awakens حاوی سه دیسک خواهد بود

فیلم Star Wars: The Force Awakens یکی از بهترین و موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ است که با گذشت از مرز فروش ۲ میلیارد دلار توانست لقب سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما را بدست آورد. حال بر طبق اعلام وب‌سایت بلو-ری بسته بلوری این فیلم حاوی سه دیسک خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

بسته‌های بلوری فیلم‌های مختلف با طراحی‌های جالب و متنوع خود طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده‌اند. از بین این بسته‌های باارزش و نفیس می‌توان به بسته پنجاه فیلم برتر کمپانی برادران وارنر، مجموعه فیلم‌های جیمز باند و  هفت فیلم از کریستوفر نولان اشاره کرد. پیش از این شش اپیزود جنگ ستارگان در قالب یک بسته بلوری عرضه شده بودند و اکنون نیز وب‌سایت بلوری بسته بلوری اختصاصی هفتمین قسمت از این سری را معرفی کرده است.

وب‌سایت بلوری در ابتدا اعلام کرده بود که نسخه بلوری فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد بر روی یک دیسک عرضه می‌شود. اما مدتی بعد این وب‌سایت تعداد دیسک‌های این بسته را به دو دیسک و در نهایت به سه دیسک افزایش داد. وب‌سایت بلوری اضافه می‌کند که بسته بلوری جدیدترین فیلم سری جنگ ستارگان حاوی دو دیسک بلوری و یک دی‌وی‌دی خواهد بود. با این‌حساب می‌توان انتظار داشت که دیسک اضافه بلوری به صحنه‌های حذف شده و دیگر موارد اضافه اختصاص داده شده است. زمان عرضه بسته بلوری Star Wars: The Force Awakens تاکنون اعلام نشده است، اما تعدادی از وب‌سایت‌های خرده‌فروشی‌ از عرضه این بسته در کشورهای مختلف در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (۱۷ فروردین ۱۳۹۵) خبر داده‌اند.

Star Wars: The Force Awakens که اخیرا جایزه بهترین جلوه‌های ویژه مراسم بفتا را بدست آورده است، با کارگردان جی. جی. آبرامز و هنرمندی هریسون فورد (هان سولو)، مارک همیل (لوک اسکای‌واکر)، کری فیشر (ژنرال لیا ارگانا)، آدام درایور (کایلو رن)، دیسی ریدلی (ری)، جان بویگا (فین)، اسکار آیزاک (پو دامرون) در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر ۱۳۹۴) اکران شد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده