// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

بروزرسانی 1.05 بازی Star Wars Battlefront امروز منتشر می شود

الکترونیک آرتز و دایس رسما تاریخ انتشار بروزرسانی ماه فوریه Star Wars Battlefront را مشخص کردند. این پنجمین بروزرسانی منتشر شده برای Star Wars Battlefront از هنگام عرضه تا کنون است. در ادامه با زومجی ‍همراه باشید.

در نهایت زمان انتشار بروزرسانی ماه فوریه Star Wars Battlefront با ارسال پستی توسط مدیر اجتماعی بازی در تالار گفتگو رسمی بازی مشخص شد. Sledgehammer70، مدیر اجتماعی Star Wars Battlefront در این رابطه گفت:

بروزرسانی ماه فوریه یک بروزرسانی سریع است که از ۲۳ فوریه برای تمامی پلتفرم‌ها در کنار Daily Sieges در چهارچوب اپلیکیشن Companion منتشر می‌شود. برای جزئیات بیشتر در رابطه با اپلیکیشن Companion، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اخبار آینده را دنبال کنید.

بروزرسانی از امروز ۲۳ فوریه (۴ اسفند) برای تمام پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. تمام دارندگان Star Wars Battlefront قادر به دانلود بروزرسانی 1.05 هستند. در زمان نگارش این خبر هنوز هیچگونه جزئیات بیشتری از تغییرات و مشکلات رفع شده در این بروزرسانی توسط دایس اعلام نشده است. با این حال احتمالا با هرچه نزدیک شدن به انتشار بروزرسانی در نقاط مختلف جهان اطلاعات بیشتری را دریافت خواهیم کرد.

در خبری هم‌راستا الکترونیک آرتز و دایس امروز برای بررسی و تعمیرهای مورد نیاز، سرورهای بازی را به مدت یک ساعت از دسترس خارج می‌کند. زمان خارج شدن سرورها به تفکیک پلتفرم‌ها به شرح زیر است:

  • رایانه‌های شخصی: ۱۱:۳۰ دقیقه صبح چهارم اسفند
  • پلی‌استیشن 4: ۱۳:۳۰ دقیقه ظهر چهارم اسفند
  • ایکس‌باکس وان: ۱۵:۳۰ دقیقه ظهر چهارم اسفند
  • Companion (اپلیکیشن): ۱۱:۳۰ دقیقه صبح چهارم اسفند

Star Wars Battlefront همچنین بزودی در ماه آینده میلادی (مارس) اولین بسته‌الحاقی پولی خود را دریافت می‌کند. اکنون شایعاتی مبنی بر انتشار بسته‌الحاقی Outer Rim در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) وجود دارد با این حال، احتمالا توسعه‌دهندگان بزودی اطلاعات بیشتری را از بسته‌الحاقی منتشر می‌کنند.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده