نویسنده: میثم علی حسنی
// چهار شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

آشنایی با تیم‌ های حاضر در مسابقات شانگهای - EHOME

معرفی تیم‌های حاضر در مسابقات شانگهای بازی Dota 2 را با سفر به کشور چین پیگیری می‌کنیم و تیمی که قرار است در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم EHOME خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

EHOME یک تیم معمولی در کشور چین نیست و سال‌های اوج این مجموعه با آغاز مسابقات حرفه‌ای در بازی Dota 2 رقم خورده است. زمانی که بازیکنان بزرگی چون 820 و Burning‌در این تیم حضور داشت و یکی یکی تورنمنت‌های مختلف را با کسب عنوان قهرمانی پشت سر می‌گذاشتند. در سال ۲۰۱۰ بود که با جدایی بازیکنان مختلف، این تیم کم‌کم رو به افول رفت. زمان بسیاری سپری شد و خبری از EHOME نبود تا اینکه در ابتدا بازیکنان مشهور مالزیایی یعنی Mushi و Ohayio این تیم را دوباره زنده کردند؛ اما به خاطر نتایج ضعیف در مسابقات Dota Champion Asia به دنبال تشکیل تیم جدید دیگری رفتند تا LaNm و rOtk از فرصت استفاده کنند و خود سکان این تیم محبوب چینی را به عهده بگیرند. بعد از جدایی  rOtk و پیوستنش به دیگر تیم چینی، LaNm در حال حاضر با استفاده از چند بازیکن با استعداد توانسته نتایج بسیار عالی را کسب کند.

EHOME--dota-2-zoomgترکیب تیم EHOME:

China چن 'Cty' تیانیو
China وانگ 'Old Chicken' ژی یونگ
China رِب 'eLeVeN' یانگ وی
China ژانگ 'LaNm' ژیچنگ
China هو 'KaKa' لیانگ ژی

نتایج کسب شده توسط EHOME بعد از مسابقات فرانکفورت:

مکان چهارم: Frankfurt Major
قهرمان: Radiant & Dire Cup
قهرمان: Shanghai Dota 2 Open
پنجم و ششم مشترک: The Summit 4
قهرمان: MarsTV Dota 2 League Winter

سبک بازی تیم EHOME به طرز عجیبی شبیه به روش‌های تیم DK در سال ۲۰۱۴ است. آن‌ها علاقه بسیاری به انجام کانتر پیک دارند و با توجه به انتخاب تیم حریف سعی می‌کنند تا تاکتیک دشمنان خود را با انتخاب یا بن هیروهای مورد نظر مختل کنند و معمولا آخرین پیک این تیم مختص Cty‌ خواهد بود که انتخاب‌های او نیز مانند Mushi بازیکن معروف مالزیایی در زمان حضورش در تیم Orange eSports و مسابقات TI3 است. این روش انتخاب هیروی Carry تیم در آخرین نوبت پیک، نه تنها مانع از افشا نقشه آن‌ها توسط تیم حریف می‌شود بلکه انتخاب خوب این تیم معمولا به سختی توسط حریفان قابل کنترل خواهد بود. در انتخاب‌های EHOME بیشتر قهرمانانی برگزیده می‌شوند که دارای اسکیل‌هایی با میزان Cooldown (آماده باش) کم باشند وتوانایی بالا در همان دقایق ابتدایی بازی داشته باشند.

مطالب مرتبط

این مجموعه چینی راه‌های مختلفی را در آغاز مسابقات استفاده می‌کند؛ اما بدون شک Ganking (کشتن مخفیانه و غافلگیرانه حریف) یکی از تاکتیک‌های مورد علاقه این تیم است که به خاطر چرخش مداوم در نقشه بازی و پیک‌های خاص آن‌ها پیش بینی مسیر بعدی حمله برای تیم مقابل بسیار سخت است. EHOME به خوبی در کنار این تاکتیک با استفاده از هیروهایی با Ulti قوی و موثر خود را تیمی قوی در مبارزات نشان داده و به همین نحو توانسته در برابر OG و EG دو تیم قدرتمند حاضر در مسابقات مختلف پیروز باشد.

آمار پیک و پیروزی تیم EHOME در نسخه 6.86 نقشه بازی:

Cty:

Morphling /6 Games /67% win rate

Anti Mage /4 Games /74% win rate

Ursa /3 Games /100% win rate

Old Chicken:

Death Prophet /8 Games /63% win rate

Invoker /6 Games /83% win rate

Viper /5 Games /80% win rate

eLeVeN:

Batrider /10 Games /40% win rate

Lone Druid /5 Games /100% win rate

Faceless Void /4 Games /75% win rate

LaNm:

Lion 6 Games /83% win rate

Pugna /4 Games /50% win rate

Undying /4 Games /75% win rate

KaKa:

Earth Spirit /13 Games /92% win rate

Witch Doctor /4 Games /75% win rate

Vengeful Spirit /3 Games /33% win rate

اگر بازیکنان این تیم واقعا بتوانند تاکتیک خود را در مسابقات درست اجرا کنند بدون شک آن‌ها خواهند توانست دوباره نام EHOME در بین طرفداران خود زنده کنند. بدون شک پتانسیل حال حاضر این تیم و نتایج درخشانشان می‌تواند به تنهایی دلیلی بر موفقیت آن‌ها باشد، به شرطی که از اشتباهات خود درس بگیرند تا قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کنند.

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده