// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

پشتیبانی بازی Fallout 4 از ماد های رسمی از اواسط فروردین ماه آغاز خواهد شد

بازی Fallout 4 کمپانی بتسدا را به جرات می‌توان یکی از موفق‌ترین بازی‌های حال حاضر دانست. مخصوصا اگر قابلیت پشتیبانی از مادهای بسیار متنوع و جذاب را نیز چاشنی آن قرار دهید. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه شوید.

کمپانی بتسدا اعلام داشته که قابلیت پشتیبانی از ماد‌های رسمی برای بازی Fallout 4 از اواسط فروردین ماه ۱۳۹۵ (ماه آپریل ۲۰۱۶) برای تمامی کاربران رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها فراهم خواهد بود. طبق صحبت‌هایی که تاد هاوارد، کارگردان بازی Fallout 4، با مجله‌ی گیم اینفورمر داشته اینطور بیان کرده که فرایند پشتیبانی از ماد برای این بازی در تاریخ ذکر شده آغاز خواهد شد. درست زمان بین انتشار دو بسته‌ی الحاقی جدید این بازی به نام‌های Automatron و Wasteland Workshop. بخشی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

در حقیقت هدف ما این است که در این بازه‌ی زمانی، قابلیت پشتیبانی از ماد را فعلا فقط برای پی‌سی مهیا کنیم. به احتمال قوی  اواسط اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ (ماه می ۲۰۱۶) نیز این قابلیت را برای کنسول ایکس‌باکس وان فراهم خواهیم کرد و به این منوال در ماه بعدی نیز این قابلیت پر مخاطب را برای کنسول پلی‌استیشن 4 اضافه خواهیم کرد.

همچنین تاد هاوارد، در خبر خوش دیگری برای کاربران پی‌سی عنوان کرد که یک ماد کاملا رایگان به نام بقا (Survival Mode) نیز به زودی قابل دریافت خواهد بود. اما به دلیل تغییرات اساسی و وسیعی که در بازی ایجاد می‌کند ممکن است مدتی دیرتر در دسترس قرار بگیرد. از خصوصیات این ماد می‌توان به عدم امکان ذخیره‌ی بازی، مگر در حالت خواب و عدم امکان سفر سریع اشاره کرد. به گفته‌ی کمپانی Bethesda، هدف آنها از تغییرات ایجاد شده چالشی‌تر کردن بازی و القای حسی بهتر به بازیکن است. همچنین بسته‌ی الحاقی Automatron نیز شامل مراحلی در یک خط داستانی کوتاه خواهد بود. قابل ذکر است که این بسته‌های الحاقی به مدت یک ماه بصورت آزمایشی در دسترس قرار می‌گیرند و همانطور که پیش‌تر ذکر شد، به مرور برای سایر کنسول‌ها نیز عرضه خواهند شد.

در پایان این مصاحبه تاد هاوارد، کارگردان بازی فال‌اوت ۴ اذعان کرد که در روز انتشار، میزان فروش نسخه‌ی دیجیتالی بازی بسیار بیشتر از نسخه‌ی فیزیکی بوده است. نظر شما در مورد ماد‌های زیبای این بازی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منابع: Vg247 - Destructoid

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده