// چهار شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰

اختصاصی: بازی موبایل «صفر تا صد: دنده آخر» از سازندگان خروس جنگی معرفی شد

استودیو مدریک که بازی‌های پرمخاطب و شاخصی مانند خروس‌ جنگی و فوتکاردیا را در کارنامه خود دارد، بازی صفر تا صد: دنده آخر (نام انگلیسی: Top Gear) را در سبک درگ رسینگ برای پلتفرم اندروید و عرضه در کافه بازار معرفی کرد. در ادامه با تصاویر و تریلر بازی همراه باشید.

سبک درگ رسینگ این روزها نه تنها در ایران، بلکه در کل دنیا طرفداران خاص خود را دارد و بازی‌سازان سعی دارند تا آثاری مفرح‌تر و کامل‌تر از دیگران مخصوصا برای پلتفرم‌های موبایلی در این ژانر عرضه کنند. استودیو مدریک، سازنده بازی پر مخاطب «خروس جنگی» از بازی «صفر تا صد: دنده آخر» رونمایی کرد تا شانس خود را در سبکی جدید امتحان کند.

صفر تا صد: دنده آخر، بسترگاه مسابقات غیر قانونی خودروهای پر سرعت و قدرتمند است. طبق گفته سازندگان، بازی شامل چهار بخش رقابت سریع، رکوردزنی، لیگ و داستانی است. با رفتن به بخش داستانی بازی، می‌توانید به شش شهر ایران بروید و با رانندگان مختلفی به رقابت بپردازید. وجود بیش از ۶۰ گزینه مختلف برای انتخاب شخصیت مورد علاقه، از جمله آزادی عمل‌هایی است که سازندگان بازی در اختیار مخاطب قرار داده‌اند. اما بارزترین نکته‌ی بازی، بخش آنلاین و تنظیمات اتومبیل و شخصی‌سازی است. در زمان عرضه بیش از ۲۰ خودرو در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد که همگی آنها چه از نظر ظاهری و چه اجزای داخلی قابلیت تغییر و ارتقا کامل را دارند. سازندگان بازی در این بخش سنگ تمام گذاشته‌اند و به خوبی می‌توان متوجه شد که استودیو مدریک به ساخت یک بازی صرف درگ ریسینگ اکتفا نکرده و سعی داشته تا بازیکنان را در بخش‌های شخصی‌سازی اتومبیل‌ها بیشتر درگیر کنند.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

مشخصه‌ی اصلی «صفر تا صد: دنده آخر» بخش آنلاین آن است. مخاطب برای انجام بازی نیازمند اتصال دائم اینترنت است و می‌تواند به مسابقات PvP (بازیکن مقابل بازیکن) در کلاس‌بندی و حالات مختلف بپردازد.

بازی «صفر تا صد: دنده آخر» روز شنبه ۸ اسفند از مارکت کافه بازار برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس قرار می‌گیرد.

منتظر نقد و بررسی این بازی از زومجی باشید.

 

کلیه اطلاعات بازی توسط استودیو مدریک به صورت اختصاصی در اختیار زومجی قرار گرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده