نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

بازی مسابقه‌ای Carmageddon: Max Carnage برای کنسول‌های نسل جدید معرفی شد

مجموعه Carmageddon بر روی کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه خواهد شد. این خبر را استین‌لس گیمز (Stainless Games)، استودیوی انگلیسی که سال گذشته بازی Carmageddon: Reincarnation را عرضه کرد، اعلام کرده است.

Carmageddon: Max Damage نام بازی جدید این مجموعه است که اواخر امسال برای کنسول‌های نسل جدید عرضه می‌شود. استودیو استین‌لس در مورد این بازی می‌گوید:

در دنیایی پر از خشونت، پاورآپ‌های دیوانه‌وار، سرگرمی و هیجان بی‌وقفه، شما با گروهی از افراد کاملا مجنون که قصد دارند با اتومبیل‌هایشان به شما آسیب بزنند، رقابت می‌کنید. این یک بازی مسابقه‌ای است که مسابقه دادن در آن کار افراد بی‌عرضه است.

استین‌لس همچنین اعلام کرد افرادی که قبلا بازی Carmageddon: Reincarnation ​را خریداری کرده‌اند، اواخر امسال یک نسخه از Max Damage ​را به صورت مجانی دریافت خواهند کرد. این استودیو همچنین یک تریلر از این بازی منتشر کرده که بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد.

 

|

بنا بر اعلام استین‌لس گیمز، برخی از ویژگی‌های مهم Mad Damage​ عبارتند از:

  • بیش از ۳۰ اتومبیل مختلف که هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند
  • ۱۰ محیط بزرگ برای مسابقه
  • تعداد زیادی از اهداف متحرک مثل عابرین پیاده، ویلچرسوارها، اسکیت‌ و دوچرخه‌سوارها، خرس‌ها و موجودات فضایی که با برخورد به آنها می‌توانید امتیاز بیشتری کسب کنید
  • بخش حرفه‌ای با ۶ حالت مسابقه مختلف
  • بخش چندنفره آنلاین با ۴ حالت مختلف
  • دارای قابلیت پخش مجدد برای مشاهده تمام حرکات از زوایای متفاوت
  • بیش از ۹۰ ارتقا (پاورآپ)، سیستم آسیب و تعمیر اتومبیل پیشرفته و غیره

برای آشنایی بیشتر با گیم‌پلی و گرافیک Carmageddon: Max Damage ​می‌توانید گالری تصاویر زیر را مشاهده کنید.

اولین شماره از سری Carmageddon​ در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این بازی در زمان خود یکی از معروف‌ترین بازی‌های سبک ماشین‌جنگی بود و نسخه رایانه‌های شخصی آن نمرات بسیار خوبی را از منتقدان دریافت کرد. Carmageddon​ ​به خاطر نمایش بی‌پرده خشونت علیه انسان‌ها در بسیاری از کشورها از جمله آلمان و انگلستان با سانسور مواجه شد. بازی Carmageddon: Reincarnation ​نیز که سال گذشته منتشر شد، در واقع بازآفرینی اولین شماره سری بود که مورد توجه طرفداران قدیمی مجموعه هم قرار گرفت، اما نتوانست امتیازات خوبی بگیرد.

 

منبع: Gematsu​​


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده