نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

جزئیاتی از بسته الحاقی Outer Rim بازی Star Wars Battlefront منتشر شد

به‌تازگی تصویر و جزئیاتی از Outer Rim، بسته‌ی الحاقی بازی Star Wars Battlefront، منتشر شده است. با زومجی همراه باشید تا به این جزئیات نگاهی بیندازیم.

دارندگان Star Wars Battlefront اخیراً نظاره‌گر انتشار پنجمین بروزرسانی این بازی، یعنی نسخه‌ی 1.05 بودند. اکنون الکترونیک آرتز، ناشر اثر، اطلاعاتی را درباره‌ی Outer Rim، اولین DLC غیر رایگان بازی، منتشر کرده است.

به گفته‌ی الکتروتیک آرتز، بسته‌ی Outer Rim سلاح‌ها، نقشه‌ها و قهرمانان جدیدی را به این بازی خواهد آورد. در این میان، کاخ جابا و کارخانه‌های واقع در سالاست جزو مکان‌هایی هستند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در محتوای فوق تجربه کنند. همچنین در بسته‌ی فوق، یک حالت «کاملاً جدید» به بازی اضافه می‌شود که هنوز از ویژگی‌های آن اطلاعی نداریم.

بسته‌ی الحاقی Outer Rim قرار است در ماه مارس (اسفندماه ۹۴ / فروردین‌ماه ۹‌۵) جهت خرید در دسترس دارندگان استار وارز بتل‌فرانت قرار گیرد. گرچه هنوز تاریخ دقیق انتشار این محتوای دانلودی مشخص نشده، اما بنا به اطلاعاتی که چندی پیش در فضای مجازی فاش شد، این احتمال وجود دارد که در ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) نظاره‌گر عرضه آن باشیم. ناشر بازی، تصویری را هم از محتوای دانلودی جدید منتشر کرده که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

بسته الحاقی Outer Rim بازی Star Wars Battlefront

بنا شنیده‌ها علاوه بر Outer Rim، دست‌کم سه بسته‌ی توسعه‌ی دیگر برای Star Wars Battlefront در راه هستند که یکی از آن‌ها با نام Bespin برای تابستان و دیگری با نام Death Star برای پاییز در نظر گرفته شده است. این در حالی است که با توجه به شایعات، علاوه بر این موارد، ما با دو-سه محتوای دانلودی دیگر هم سر و کار خواهیم داشت.

بازی تیراندازی-ماجراجویی استار وارز بتل‌فرانت در حال حاضر برای سیستم‌عامل ویندوز و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قابل تهیه است. الکترونیک آرتز چندی پیش اعلام کرد که این اثر بیش از ۱۳ میلیون نسخه در سطح دنیا فروش داشته است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده