// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

استفاده از پهپاد به منظور حفظ امنیت لوکیشن‌های فیلم‌برداری Star Wars: Episode VIII

مدتی قبل با انتشار یک ویدیو کوتاه، لوکاس‌فیلم آغاز فیلم‌برداری اپیزود هشتم جنگ ستارگان را اعلام کرد. حال به منظور جلوگیری از انتشار هرگونه تصویر و اطلاعات از این فیلم، کمپانی‌های دیزنی و لوکاس‌فیلم قصد دارند از پهپادها و تعداد زیادی نگهبان استفاده کنند. با زومجی همراه باشید.

امروزه پهپادها از محبوبیت بسیار زیادی در بین عموم مردم برخوردار هستند و از ابزاری نظامی به ابزاری با مصارف صنعتی و سرگرمی تبدیل شده است. با استفاده از پهپادها می‌توان تصاویری ثبت کرد که نمونه آن‌ها تاکنون مشاهده نشده است یا به مناطق صعب‌العبوری وارد شوند که هیچ انسانی توانایی ورود به آن‌ها را ندارد. همین ویژگی باعث شده است که کمپانی‌های فیلم‌ساز نسبت به استفاده از این ابزارها در جهت ثبت تصاویر از صحنه‌های فیلم‌های در حال ساخت نگران باشند و کمپانی‌های لوکاس‌فیلم و دیزنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به گزارش وب‌سایت میکینگ استار وارز، در یگان امنیتی هشتمین قسمت فیلم جنگ ستارگان علاوه بر ۶۰۰ نفر نگهبان شامل گروهی از پهپادها است که با پرواز پهپادهای غیرمجاز بر فراز لوکیشن‌های فیلم در کرواسی و تصویربرداری از بازیگران مقابله می‌کنند.

Star Wars: Episode VIII که لقب هشتمین فیلم جنگ ستارگان و دومین فیلم از سه‌گانه جدید این سری را یدک می‌کشد، برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این اعلام شد که بنیسیو دل تورو، کلی ماری تران و لورا درن به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند و بر طبق گفته جان بویگا، اپیزود هشتم جنگ ستارگان فضای بسیار تاریک‌تری خواهد داشت.همچنین بسته بلوری و مجموعه کمیک هفتمین فیلم سری جنگ ستارگان که با عبور از مرز دو میلیارد دلار جایگاه سومین فیلم پرفروش تاریخ را بدست آورده است،بزودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده