// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: بازی‌ های رایگان ماه مارس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

طبق برنامه‌ریزی هر ماهه سونی بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس ماه مارس (۱۱ اسفند ۹۴ تا ۱۲ فروردین ۹۵) را رسما اعلام کرد. در این لیست نام بازی‌هایی مانند Broforce، Flame Over و The Last Guy برای سه‌پلتفرم سونی به چشم می‌خورد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پلی‌استیشن پلاس، اشتراک ماهیانه‌ی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ماه مارس نیز میزبان بازی‌های رایگانی برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا خواهد بود. اکنون پس از اتمام رای‌گیری از کاربران پلی استیشن 4 برای بازی‌ رایگان ماه آینده این کنسول،‌ کاربران در نهایت بازی Broforce را به عنوان اولین بازی در لیست رایگان‌های ماه مارس انتخاب کردند.

با این‌ حال در صورتی که شما نیز در رای گیری شرکت کرده و بازی مورد نظر شما انتخاب نشده است. ناراحت نباشید، Assault Android Cactus و Action Henk، دو بازی دیگر کاندید در رای‌گیری از تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) تا ۲۱ مارس (۲ فروردین ۱۳۹۵) با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

پلی استیشن پلاس مارس 2016Broforce، بازی استودیوی فیری لایوز (Free Lives Games) در سبک دو بعدی اکشن است که اولین بار در سال ۲۰۱۴ از طریق خدمات دسترسی سریع استیم منتشر شد. در این بازی شما وظیفه‌ی مبارزه با دشمنان را برای نجات دادن هم تیمی‌‌ها برعهده دارید. در این راه اما سلاح‌های مختلف و هر چیزیکه به نام آزادی بدست می‌آورید کمک اصلی شما خواهد بود.

بازی بعدی لیست Galak-Z است که در جایگاه خود بازی‌های دوبعدی علمی‌-تخیلی فضایی را به سطح جدیدی ارتقاء داده است. وظیفه‌ی شما در این بازی هدایت کشتی فضایی خود برای از بین بردن دشمنان متنوع در فضا است. در میان بازی‌های رایگان سایر کنسول‌ها نیز Reality Fighters، بازی مبارزه‌ای پلی‌استیشن ویتا و The Last Guy از استودیوی سرگرمی‌های سونی به چشم می‌خورد.

لیست کامل بازی‌های ماه مارس پلی‌استیشن پلاس به شرح زیر است:

  • Broforce - پلی استیشن 4
  • Flame Over - پلی‌استیشن ویتا
  • Galak-Z - پلی‌استیشن 4
  • The Last Guy - پلی‌استیشن 3
  • Reality Fighters - پلی‌استیشن ویتا
  • Super Stardust HD - پلی‌استیشن 3

|

دیدگاه شما در رابطه با بازی‌های رایگان ماه مارس در پلی‌استیشن پلاس چیست؟‌

منبع: Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده