نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

فیل اسپنسر: روند توسعه بازی Gears of War 4 فوق العاده است

یکی از مهم‌ترین بازی‌های مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ اثر Gears of War 4 است که توسط استودیو کوالیشن روند ساخت خود را طی می‌کند. حال رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت روند توسعه این اثر را عالی اعلام کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مایکروسافت پس از معرفی بازی Gears of War 4 در جریان E3 2015، اطلاعات خیلی زیادی از آن منتشر نکرده و حتی ویدیو مذکور را هم یک شوخی با طرفداران خطاب کرده است! با این حال چندی پیش راد فرگوسن، رییس استودیو کوالیشن، اعلام کرد که این بازی گرافیک آثار ایکس‌باکس وان را وارد سطح جدیدی خواهد کرد و پیشتر از آن هم کلیف بلیزینسکی که نقش غیرقابل انکاری در موفقیت نسخه‌های پیشین سری Gears of War داشت، داستان بازی را عالی خطاب کرد و حال نوبت به فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، رسیده تا این بازی را مورد تعریف و تمجید قرار دهد.

اسپنسر اخیرا جلسه‌ای با فرگوسن داشته و رییس کوالیشن قسمت‌هایی از بازی را با وی به اشتراک گذاشته است. مسئله‌ای که شگفتی وی را در پی داشته و بلافاصله توییت زیر را در مورد آن منتشر کرده است:

زمانی را به یاد دارم که اولین بار بازی «Warfare» را دیدم و با مشاهده Gears of War 4 دقیقا حس مشابهی به من دست داد. روند توسعه این بازی واقعا فوق‌العاده است.

منظور اسپنسر از بازی Warfare اولین نسخه از سری Gears of War است که اپیک گیمز ابتدا آن را با نام  Warfare و در قالب یک شوتر تاکتیکی آنلاین توسعه می‌داد. به هر حال تعریف افرادی مثل اسپنسر و بلیزینسکی از بازی می‌تواند گواهی بر کیفیت بالای آن باشد. Gears of War 4 قرار بود اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شود که مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد بازی کمی زودتر و در پاییز ۲۰۱۶ منتشر می‌شود. این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان است و البته شایعاتی هم مبنی بر عرضه نسخه پی‌سی آن به گوش می‌رسد.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده