نویسنده: wood patch
// جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بازی Red Dead Redemption 2 احتمالا در نمایشگاه E3 ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد

2K گیمز وعده داده است در نمایشگاه مورد انتظار E3 ۲۰۱۶، اثر بزرگی را با شکوه هرچه تمام‌تر معرفی خواهد کرد که به گمان بسیاری، این پروژه بزرگ چیزی جز  Red Dead Redemption 2 نخواهد بود. با زومجی همراه باشید.

بازار شایعات مربوط به قسمت دوم یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های راک‌استار همواره گرم بوده است و همه بازیکنان برای معرفی آن لحظه‌شماری می‌کنند. Red Dead Redemption 2 که تقریبا هر چند ماه یک‌بار شایعه‌ جدیدی از آن منتشر می‌شود، شاید این‌بار بالاخره در E3 ۲۰۱۶ معرفی شود؛ چراکه بر اساس گفته‌های تو کِی گیمز، غافلگیری بزرگی برای طرفداران تدارک دیده شده است که با یک نمایش پر زرق و برق، همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

در طول سه سال گذشته، Rockstar و 2K Games تمام تمرکز خود را بر روی Grand Theft Auto V و Grand Theft Auto Online گذاشته بودند و به‌ندرت اسمی از سایر بازی‌ها می‌بردند، اما اکنون با توجه به تقاضاهای فراوان طرفداران و تب و تاب موجود برای معرفی Red Dead Redemption 2  و همچنین گذشت ۶ سال از انتشار قسمت اول، شاید این‌بار نوع برخورد آن‌ها با درخواست‌های هواداران عوض شده باشد و گویا معرفی این پروژه بزرگ را به E3 سال جاری میلادی موکول کرده‌اند؛ همایشی که در خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد و هم‌اکنون نیز حضور بسیاری از نام‌های بزرگ صنعت بازی‌سازی در آن قطعی شده است. خبر امیدوارکننده دیگر این است که اکثر پروژه‌های بزرگ این مجموعه بازی‌سازی معرفی شده‌اند و قسمت ششم سری جی‌تی‌اِی نیز به این زودی‌ها پا به عرصه رقابت نخواهد گذاشت؛ بنابراین لفظ «پروژه بزرگ» می‌تواند مستقیما به‌ Red Dead Redemption 2 اشاره داشته باشد. به‌ هر حال باید تا زمان برگزاری کنفرانس‌های خبری نمایشگاه E3 ۲۰۱۶ و پرده‌برداری از این پروژه هیجان‌انگیز صبر کنیم.

نظر شما در این‌باره چیست؟ به‌نظر شما این نمایش بزرگ مربوط به چه اثری خواهد بود؟ آیا بالاخره شاهد رونمایی از Red Dead Redemption 2 خواهیم بود؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده