نویسنده: معین کلهری
// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

اضافه شدن محتویات مرتبط با Batman v Superman با بروزرسانی جدید Rocket League

به نظر می‎رسد که استودیوی سایانیکس قصد دارد تا با پی‎ریزی بسته‎های الحاقی متعدد و ترکیب بت‏‎مویبل؛ همراه با پرچم‎های مرتبط با شخصیت‎های بتمن، سوپرمن و واندر وومن برای بازی Rocket League، سبک و سیاقِ اثر یادشده را به‎طور ‎کلی تغییر دهد.

استودیو Psyonix، روز گذشته اعلام کرد که یک بسته‎ الحاقی مهیج برای بازی راکت‎لیگ که لایسنس دیوانه‎واری چون ماشین ضدضربه‌ی بتمن، یعنی بت‎مویل را به بازی اضافه می‎کند، در تاریخ  ۸ مارس (۱۸ اسفند) منتشر می‌شود. علاوه بر آن، این بسته‎ی الحاقی که با قیمت ۲ دلار به‌فروش می‌رسد، سه پرچم با محوریت‌های سوپرمن، بت‌من و واندر وومن را هم در دسترس قرار می دهد که به خودی‌خود عالی است.

البته، بت‌مویل اولین ماشین لایسنس شده در این بازی نیست و پیش‌تر نیز ماشین‌های لایسنس شده‌ای به بازی اضافه شده بودند که از آن‌ها می‌توان به ماشین دلورئان از مجموعه‌ فیلم‌های Back to the Future، وارتهوگ از سری Halo و آرمادیلو از سری Gears of War اشاره کرد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش شمار بازیکنان Rocket League به ۹ میلیون نفر رسید؛ همچنین این اثر در لیست فروش سالیانه استیم در سال گذشته نیز توانست رتبه پنجم را به خود اختصاص دهد و به فروشی حدود ۲ میلیون نسخه دست پیدا کند.

بازی Rocket League در تاریخ ۷ جولای (۱۶ تیر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ و ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) برای ایکس‌باکس وان عرضه شد. این بازی همچنین در جوایز بهترین بازی‌های سال زومجی نیز توانست بهترین بازی مستقل سال لقب بگیرد.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده