نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۷

نسخه فرعی Dark Souls فردا با نام Slashy Souls برای گوشی های موبایل عرضه می‌شود

کمپانی بندای نامکو در اقدامی غافلگیر کننده یک نسخه فرعی از سری Dark Souls را با نام Slashy Souls معرفی کرد که فردا برای گوشی‌های موبایل اندروید و iOS عرضه خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در حالی که بازی Dark Souls 3 یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ است، طرفداران می‌توانند پیش از عرضه آن، تجربه‌ای مشابه را این بار در گوشی‌های موبایل داشته باشند. Bandai Namco چندی پیش چند نشان تجاری جدید ثبت کرد که یکی از آن‌ها Slashy Souls نام داشت. حال این کمپانی امروز بازی Slashy Souls را رسما معرفی کرد که یک نسخه فرعی از سری محبوب دارک سولز است و البته این بار با یک بازی دوبعدی طرف خواهیم بود. این بازی که فردا (۲۸ فوریه - ۹ اسفند) برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد، در سبک Endless Runner (دونده بی‌پایان) خواهد بود که در آن گیمر می‌تواند از سلاح‌ها و جادو‌های مختلفی استفاده کند.

گرافیک بازی ۱۶ بیتی بوده و حال و هوایی همانند بازی‌های پلتفرمر کلاسیک دارد. به‌علاوه طبق اعلام نامکو، اصلی‌ترین مشخصه سری سولز که همان درجه سختی بالا است، در Slashy Souls هم دیده می‌شود و از این رو شاهد مبارزه با غول آخر‌های بسیار دشوار خواهیم بود. همچنین داستان این بازی با وجود الهام گرفتن از Dark Souls، هیچ اشاره مستقیمی به آن نخواهد داشت.

بندای نامکو برای ساخت این بازی با فروشگاه معروف گیم‌استاپ همکاری کرده و هنوز مشخص نیست که بازی یک اثر پولی خواهد بود یا رایگان. به هرحال فردا این بازی عرضه خواهد شد و برای آشنایی بیشتر با آن می‌توانید تریلر گیم‌پلی منتشر شده از بازی را تماشا کنید:

|

لازم به ذکر است که خود بازی Dark Souls III در تاریخ آوریل (۲۴ فروردین ۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده