// یکشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

تماشا کنید: بسته الحاقی جدید Total War: Attila هم اکنون قابل دریافت است

استودیو کریتیو اسمبلی، خالق سری توتال‌وار و جدیدترین بازی منتشر شده یعنی Total War: Attila، به تازگی بسته الحاقی تازه‌ای را برای این بازی معرفی کرد که هم اکنون در شبکه‌ی استیم قابل دریافت است. برای اطلاع از جزییات خبر و تماشای تریلر معرفی این بسته با زومجی همراه باشید.

بروزرسانی و بسته الحاقی جدید بازی Total War: Attila که به تازگی معرفی شده بود هم اکنون از استیم قابل دریافت است. این بسته شامل بروز رسانی جهت رفع برخی مشکلات و باگ‌های احتمالی بازی، قابل بازی شدن فکشن گارامانتی (Garamantians)، از اقوام شمال لیبی کنونی، است. به همراه جدیدترین بسته‌ی الحاقی این بازی جذاب با نام Slavic Nations که در آن ۳ فکشن از نژاد اسلاو‌های ساکن شمال دریای سیاه، قابل بازی خواهند بود. توضیحات کریتیو اسمبلی در مورد این بسته و فکشن‌های موجود در آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

در تاریکی و سکوت قرن چهارم میلادی، قوم گارامانتی موقعیت مکانی بسیار ویژه و خوبی دارد. به واسطه‌ی دژها و شهرهایی که این قوم در شمال آفریقا دارد، قادر است امپراطوری بحران زده‌ی روم غربی را که اکنون درگیر حملات بی‌‌امان آتیلای هون است، مورد تاخت و تاز قرار دهد. در عین حال امکان ورود به دریاهای ناشناس را نیز دارد. در جهانی که مرزها و کلیتش در حال تغیر است، گارامانتی‌ها میخواهند سهمی داشته باشند و مهم نیست که بدست آوردن این سهم به چه قیمتی باشد.

این بروزرسانی علاوه بر اضافه کردن فکشن‌های ذکر شده، صد البته مشکلات و باگ‌های گزارش شده‌ی کاربران و سایر نواقص بازی را نیز برطرف می‌کند. همچنین برای کسانی که می‌خواهند کمی پول خرج کنند و بازی Total War: Attila را با تنوع بیشتر و فکشن‌های بیشتری بازی کنند، کمپانی Creative Assembly بسته‌ی الحاقی Slavic Nations را نیز منتشر کرده که هم اکنون در استیم با قیمت ۷/۹۹ دلار قابل خرید و دریافت است. در این بسته الحاقی که تریلر معرفی آن نیز در زیر قرار داده شده، ۳ فکشن the Anteans، Sclavenians و Venedians که همگی آنها از اقوام اسلاو شمال دریای سیاه در آن زمان به حساب می‌آیند، وجود دارند. کریتیو اسمبلی در مورد این فشکن‌ها این چنین می‌گوید:

در استپ‌های سرد و خالی از سکنه‌ی اروپای شرقی، تنها اقوام سرسخت و مهاجر اسلاو، تاب و توان مقاومت در مقابل سپاه بی‌شمار و بی‌رحم آتیلای هون را دارند و در حقیقت آخرین سنگر برای حفظ تمدن هستند. به هنگام نبرد آنها تیر‌های آغشته به زهر خود را به سمت دشمن رها می‌سازند. چه به واسطه‌ی مذاکره و چه نبرد تن به تن، آنها خوب می‌دانند چطور با تهدید تاراج قوم هون مقابله کنند. شما به واسطه‌ی بازی با این اقوام قادر هستید از راه‌های مختلف و منحصر بفرد این فکشن‌ها، بازی توتال وار: آتیلا را به بهترین شکل انجام و به پایان برسانید.

تریلر معرفی این فکشن‌ها و دقایقی از گیمپلی آن‌ها را بر روی نقشه‌ی بازی میتوانید در زیر مشاهده کنید:

|

پیش از این در زومجی در این مورد خواندید که بزرگترین بسته‌ی الحاقی بازی Total War: Attila با نام Age of Charlemagne منتشر شده است و در خبری دیگر در مورد سری Total War تریلر ۳ دقیقه‌ای با عنوان تجربه‌ی ۱۵ سال با توتال وار را مشاهده کردید.

نظرات خود را در مورد این بازی و بسته الحاقی جدید آن با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: Vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده