// یکشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی Assetto Corsa با تاخیر عرضه می شود

ظاهرا نسخه‌ی کنسولی Assetto Corsa، بازی شبیه‌ساز رانندگی رایانه‌های شخصی با تاخیر روبرو شده است. Assetto Corsa قرار بود در ماه آوریل ۲۰۱۶ بعد از ۲ سال برروی کنسول‌های نسل هشتم عرضه شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

505 گیمز، ناشر بازی‌های نام‌آشنایی مانند Sniper Elite 3 ،Payday 2 و Brothers: A Tale of Two Sons امروز رسما اعلام کرد که بازی Assetto Corsa با تاخیری ۲ ماهه در ۳ ژوئن ۲۰۱۶ (۱۴ خرداد ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد. این استودیو در رابطه با دلایل تاخیر بازی گفت:

این مدت اضافی به توسعه‌دهندگان زمان لازم را برای اطمینان از ارائه‌ی بهترین تجربه به طرفداران برای نسخه‌ی کنسولی این بازی شبیه‌ساز مسابقه‌ای را در هنگام انتشار می‌دهد.

با توجه به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، بازی Assetto Corsa در آمریکای شمالی در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد ۱۳۹۵) عرضه خواهد شد. از جمله ویژگی‌های Assetto Corsa می‌توان به حضور بیش از ۹۰ وسیله‌ی نقلیه و ۲۷ جاده اشاره کرد. نسخه‌ی کنسولی بازی شامل حالت کامل Career و حالت چندنفره آنلاین می‌شود.

Assetto Corsa نخستین بار در سال ۲۰۱۳ با استفاده از خدمات دسترسی سریع استیم به رایانه‌های شخصی علاقمندان به بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی و مسابقه‌ای راه یافت. کانوس سیمیلازیونی، توسعه‌دهنده ایتالیایی Assetto Corsa بعدها در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۴ (۲۸ آذر ۱۳۹۳) رسما این بازی را برای رایانه‌هایی شخص منتشر کرد. Assetto Corsa اکنون بعد از تاخیر اعلام شده قرار است در ماه ژوئن به همراه تمامی بروزرسانی‌ منتشر شده برروی رایانه‌های شخصی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده