نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: ویدئو جدید بازی Shenmue 3 محیط های فوق العاده بازی را نشان می دهد

نسخه‌ی سوم بازی Shenmue که در کنفرانس E3 2015 معرفی شد هم اکنون مراحل ساخت خود را می‌گذراند. به تازگی ویدئو و تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شده است که محیط‌های زیبایی از آن را به نمایش می‌گذارند. با تماشای این ویدئو و تصاویر با زومجی همراه باشید.

بازی اکشن-ماجراجویی و جهان بازی Shenmue III که نسخه‌ی سوم این مجموعه است برای اولین بار در مراسم E3 2015 معرفی شد. در این مراسم یو سوزوکی، کارگردان این بازی، اعلام کرد که سگا، ناشر دو نسخه‌ی قبلی، امتیاز این بازی را به وی و استودیوی YS Net واگذار کرده است و پس از آن کمپین سرمایه‌گذاری جمعی دو میلیون دلاری این بازی هم در کمتر از ۸ ساعت با جذب سرمایه‌ی نهایی بیش از ۶ میلیون دلار به پایان رسید و کار ساخت این بازی آغاز شد. دو نسخه‌ی قبلی این بازی در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۱ ساخته شده بودند. قسمت اول (که بخشی از قسمت دو را هم شامل می‌شد) با هزینه‌ی ساخت ۴۷ میلیون دلاری، عنوان گران‌ترین بازی ساخته شده تا آن زمان را از آن خود کرد و البته با شکست تجاری‌اش ایده‌ی ساخت قسمت سوم را تا ۱۴ سال بعد به کما برد. با تمام این فراز و نشیب‌ها Shenmue III ساخت خود را آغاز کرد و هم اکنون مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد.

دیروز و در جریان مجموعه کنفرانس‌های بین المللی انیمه بازی در موناکو که با حضور سوزوکی در این کنفرانس همراه بود، تعدادی تصاویر جدید از این بازی منتشر شد که آن‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

شرکت سونی هم با استودیو YS Net در فرآیند ساخت و بازاریابی همکاری می‌کند اما از افزایش بودجه‌ی سرمایه‌گذاری جمعی این بازی سهمی نمی‌برد. تصاویر بالا تنها چیز‌هایی نبودند که از این بازی در موناکو منتشر شدند. ویدئویی هم از محیط‌های بازی Shenmue III به نمایش درآمد که محیط‌های بازی را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که هم تصاویر و هم ویدئو مربوط به نسخه‌ی نهایی این بازی نیستند و صرفا از پیشرفت این پروژه تا کنون تهیه شده‌اند، اما با این وجود نمایانگر جلوه های بصری زیبایی هستند.

بازی Shenmue III قرار است طبق برنامه‌ریزی‌ها در دسامبر سال ۲۰۱۷ (آذر یا دی ۹۵) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود. پیش از این تصاویر دیگری هم از این بازی منتشر شده بود.

ویدئوی این بازی توسط کاربری به اسم La Messe est Geek در یوتیوب منتشر شده که متاسفانه از پرده‌ی نمایش کنفرانس ضبط شده است اما باز هم به دیدن محیط بازی می‌ارزد. این ویدئو را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

منابع: GameSpot ، DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده