نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید:‌ تریلر جدید و فوق العاده زیبای بازی ADR1FT

نشان دادن تریلر یک بازی واقعیت مجازی به طوری که حس بازی به صورت کامل منتقل شود، کار بسیارسختی است؛ اما سازندگان بازی ADR1FT در جدیدترین تریلر خود، به خوبی توانسته‌اند این حس را به بیننده منتقل کنند. با زومجی و تماشای تریلر فوق‌العاده زیبای بازی همراه باشید.

نشان دادن و ساختن تریلر از بازی‌هایی که برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر می‌شوند کار بسیار سختی است زیرا بسیاری از افراد تا به حال از این دستگاه‌ها استفاده نکردند و نمی‌توانند دقیقا بفهمند که استفاده از آنها چه حسی دارد. با این حال سازندگان بازی فوق‌العاده زیبای ADR1FT که شما را در نقش یک فضانورد قرار می‌دهد، با جدیدترین تریلر خود به زیبایی توانسته‌اند حس بی‌وزنی را به بیننده منتقل کنند. این بازی یکی از بازی‌های زمان عرضه هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت است که در تاریخ ۲۸ مارس (۹ فروردین ۱۳۹۵) همزمان با عرضه جهانی این هدست، عرضه می‌شود. آدام اورت، موسس استودیو تری وان زیرو که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، درباره نسخه واقعیت مجازی آن توضیحاتی داده است:

واقعا نسخه واقعیت مجازی بازی، چیز دیگری است [لازم به ذکر است که یک نسخه معمولی از بازی نیز برروی استیم منتشر می‌شود]. من واقعا امیدوارم که گیمرها راهی پیدا کنند که بتوانند بازی را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنند. من زیاد دوست ندارم از این کلمه استفاده کنم اما واقعا تجربه نسخه واقعیت مجازی بازی،‌ دگرگون کننده است. اگر شما زیاد نسبت به تکنولوژی واقعیت مجازی خوشبین نباشید، کافی است یکبار تجربه خوبی از آن داشته باشید تا برای همیشه تبدیل به یکی از طرفداران آن شوید.

در ادامه شما را به تماشای این تریلر زیبا دعوت می‌کنیم:

|

نکته بسیار خوبی که درباره این تریلر وجود دارد این است که سعی نمی‌کند به شما نشان دهد که تجربه بازی در واقعیت مجازی چگونه است و فقط می‌خواهد اتمسفر وفضای بازی را به شما منتقل کند و به نظر ما که در این امر بسیار موفق بوده است.

نظر شما درباره تریلر این بازی فوق‌العاده زیبا چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده