// دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: اواخر سال میلادی جاری منتظر حالت بقای بازی Halo 5 باشید

استودیو 343 اینداستریز، سازنده‌ی بازی Halo 5، به تازگی خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه کاربران این بازی امسال قابلیت بازی در حالت متحدانه‌ی بقا در منطقه‌ی جنگی را دریافت می‌کنند. برای اطلاع از جزییات خبر و تماشای تریلر با زومجی همراه شوید.

استودیو Industries 343، سازنده‌ی بازی Halo 5 که یکی از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان کمپانی مایکروسافت است، در تازه ترین اخبار خود با انتشار تریلری که در این خبر می‌توانید مشاهده کنید، از اضافه شدن حالت متحدانه‌ی بقا در منطقه‌ی جنگی به بازی در اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی خبر داد. این حالت پیش‌تر در بازی‌های Halo: ODST و Halo: Reach نیز وجود داشته و پس از غیبت آن در Halo 4، قرار است مجددا در Halo 5: Guardians بازگردانده شود. طبق توضیحات توسعه دهنده‌ی این بازی در وب‌سایت ایکس‌باکس نیوز، با اضافه شدن این حالت به بازی، سبک موسوم به PvE نیز به بازی اضافه خواهد شد و بازیکنان قادر خواهند بود بصورت متحدانه و در کنار هم با حریفان مبارزه کنند.

جدای از تمامی بروزرسانی‌هایی که برای این بازی جذاب منتشر شده، جدیدترین بروز رسانی آن که Hammer Storm نام دارد، امکاناتی از جمله سه سبک جدید، یک نقشه‌ی جدید، دو اسلحه‌ی جدید و یک سری ویژگی دیگر را به بازی اضافه می‌کند. حالت‌های جدید این بروزرسانی Grifball, Assault و Fiesta هستند. در سبک Grifball که یک ورزش محسوب می‌شود، بازیکنان سعی در تصاحب توپ و رساندن آن به دروازه به وسیله‌ی شمشیر و چکش‌هایی جاذبه‌ای دارند. سبک دوم یعنی Assault، شبیه به سبک اول است اما با این تفاوت که تنوع اسلحه‌ی بیشتری دارد و مسابقه در میدان ورزشی نخواهد بود و در نهایت سبک Fiesta انتخاب سلاح بازیکنان را هنگام شروع بازی بصورت تصادفی انجام می‌دهد. تریلر معرفی این بروز رسانی را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

در مورد نقشه‌ی جدید که Torque نام دارد، به عنوان یک نقشه‌ی بزرگ و متقارن یاد شده که سبک‌های تصرف پرچم و حمله را می‌توان در آن بازی کرد. همچنین اولین اسلحه‌ی جدید نیز همانطور که ذکر شد چکش جاذبه‌ای و دیگری اسلحه‌ی قدیمی و کلاسیک CE Pistol نام دارد. مواردی دیگری که در این بروز رسانی به بازی اضافه خواهند شد شامل تعدادی اقلام REQ از جمله امکانات و وسایل جانبی برای سلاح‌ها، پوسته‌ی جدید اسلحه، زره‌های جدید، نشان یا emblem، کلاه‌ و همچنین اضافه شدن روش‌های جدید برای کشتن حریف، هستند. در رابطه با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که درآمد حاصل از فروش‌های درون برنامه‌ای بازی Halo 5 از مرز ۱/۵ میلیون دلار گذشت.

نظرات خود را در مورد این بازی مهیج با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده