نویسنده: حامد افرومند
// سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۰

نسخه بتا چند نفره عمومی بازی Uncharted 4: A Thief's End به‌زودی منتشر خواهد شد

به نظر می‌رسد در روز‌های آینده شاهد انتشار دومین نسخه بتا چندنفره‌ی بازی Uncharted 4: A Thief's End باشیم. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

امروز فروشگاه پلی‌استیشن با انتشار لیستی، وعده‌ی انتشار دومین نسخه بتا چندنفره‌ی بازی Uncharted 4: A Thief's End را داد. بر طبق این لیست، تمامی دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توانند در روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفند، بتای عمومی بخش چندنفره‌ی بازی را تجربه کنند. با وجود این‌که این لیست به سرعت از روی فروشگاه پلی‌استیشن حذف شد، اما خوشبختانه وجود این لیست از دید سایت NeoGAF پنهان نماند. با توجه به لیست منتشر شده در پلی‌استیشن آلمان، این نسخه‌‌ی بتا شامل مود Deathmatch است و بازیکنان می‌توانند در سه نقشه‌ی مختلف به نبرد با یکدیگر بپردازند.

نسخه‌ی اول بتای چند نفره‌ی Uncharted 4 در آذر ماه امسال و برای دارندگان بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection منتشر شد. در آن زمان ناتی‌داگ اعلام کرده بود که برنامه‌ای برای انتشار بتای عمومی بازی نخواهد داشت، اما حالا به نظر می‌رسد که اوضاع فرق کرده است. ما منتظر دریافت اطلاعات بیشتر از سوی سونی و ناتی‌داگ هستیم و احتمالا به زودی اخبار رسمی پیرامون بتای عمومی بخش چندنفره‌ی Uncharted 4‌ منتشر خواهد شد.

طی روزهای گذشته نیز در خبرها خواندیم که داستان بازی Uncharted 4 بعد از خروج اِمی هِنیگ صد در صد تغییر کرده است.  همچنین ناتی‌داگ برای استفاده از تصویر هنری بازی Assassin's Creed IV: Black Flag در تریلر داستانی Uncharted 4، از یوبی‌سافت عذرخواهی کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده