نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

Titanfall 2 برای پیش‌فروش در فروشگاه‌های آنلاین قرار گرفت!

با وجود نزدیک بودن تاریخ رونمایی از بازی Titanfall 2، چندین فروشگاه آنلاین پیش‌فروش این بازی را آغاز کرده‌اند که به معنای عرضه پیش‌از موعد بازی خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه با زومجی همراه باشید.

تعدادی از فروشگاه‌های آنلاین پیش از تاریخ رونمایی رسمی از بازی Titanfall 2 این بازی را برای پیش‌فروش در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

ption id="attachment_109445" align="aligncenter" width="790"]Titanfall-2-Pre-Order تصویر نسخه‌های پیش‌فروش Titanfall 2 در فروشگاه GameStop

چند هفته پیش شایعاتی مبنی بر رونمایی الکترونیک آرتز از Titanfall 2 در همایش ۱۲  ژوئن (۲۳ خرداد ۱۳۹۵) EA Play و عرضه نهایی بازی در پاییز سال بعد منتشر شد. مدتی پیش نیز جسی‌استرن سرپرست نویسندگان بازی در مصاحبه‌ایی با Forbes عنوان کرد که بازی یک بخش تک‌نفره خواهد داشت.

وی در این‌باره اعلام کرد:

ما می‌خواستیم به‌جای روش‌های معمول برای ساخت بازی‌های علمی‌تخیلی نحوه تبدیل تجهیزات ساخت‌و‌ساز، ماشین‌ها و کشتی‌ها به ابزار جنگ را در بازی پیاده‌سازی کنیم.

او همچنین با اشاره به این موضوع که Titanfall 2 ترکیبی از علم و جادو خواهد بود، به طرفداران بازی قول داد که مثل بازی اول با یک تجربه‌ی جذاب و پرهیجان مواجه شوند. ظاهرا داستان قسمت دوم مجموعه با الهام از جنگ‌های داخلی امریکا طراحی شده و بازیکن‌ها باید انتظار یک تم سنگین و جدی را داشته باشند.

درپایان بهتر است بدانید مدیر‌اجرایی الکترونیک‌آرتز اندرو ویلسون اعلام کرده است که بازی مولتی پلتفرم خواهد بود.

برهمین اساس علیرغم آنکه تصاویر منتشر شده از نسخه‌های پیش‌فروش در قفسه پلی‌استیشن 3 (!) قرار گرفته اند انتظار می‌رود Titanfall 2 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده