// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

اولین بازی ایکس باکس 360 به خدمات EA Access افزوده شد

بازی‌های رایگان EA Access برروی ایکس‌باکس وان روز به روز در حال گسترش است. الکترونیک آرتز اکنون با اعلام الحاق اولین بازی Plants vs. Zombies به خدمات EA Access باعث سوپرایز بسیاری از هوادارانش شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با توجه به اعلام رسمی الکترونیک آرتز بازی Plants vs. Zombies با الحاق به لیست بازی‌های EA Access اکنون جامعه‌ی بازی های رایگان این خدمات پولی را به ۱۶ بازی افزایش داده است. با این حساب اکنون Plants vs. Zombies به جمع بازی‌های نام‌آشنایی مانند Plants vs. Zombies: Garden Warfare ،Battlefield Hardline ،Dragon Age: Inquisition و Madden NFL 16 در کنار سایر بازی‌ها پیوسته است.

اگر شما نیز از جمله علاقمندان به این مجموعه زیبا هستید، می‌توانید با خریداری اشتراک EA Access،‌ بازی Plants vs. Zombies را از طریق قابلیت Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان تجربه کنید. الکترونیک آرتز، تابستان گذشته از احتمالا   انتشار بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 روی خدمات خود سخن گفته بود. اکنون می‌توانیم Plants vs. Zombie را تنها آغازی بر الحاق بازی‌های ایکس‌باکس 360 الکترونیک آرتز به EA Access نام ببریم.

Plants vs. Zombies یکی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 شرکت الکترونیک آرتز است که در لیست بازی‌های قابل اجرای Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان قرار دارد. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد انتقال بازی‌هایی مانند Mass Effect به برنامه EA Access باشیم. هرچند این موضوع هنوز تایید نشده است.

EA Access‌ اکنون در قالب دو اشتراک یک ماهه با قیمت ۵ دلار و اشتراک یک‌ساله با ۳۰ دلار در دسترس قرار دارد. این کمپانی هم‌اکنون خدماتی مشابه را با نام Origin Access در رایانه‌های شخصی ارائه می‌دهد.

اکنون خدمات EA Access در مجموع ۱۶ بازی را از تاریخ ۱ مارس (۱۱ اسفند)‌ به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار می‌دهد:

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده