نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Mass Effect: Andromeda تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

طبق اعلام رسمی الکترونیک‌ آرتز، نسخه‌های جدید بازی‌های محبوب Battlefield و Titanfall که هنوز معرفی نشده‌اند، در سه ماهه سوم سال جاری مالی منتشر خواهند شد. Mass Effect: Andromeda نیز با تاخیر، در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

بلِیک جورگِنسُن، رئیس بخش امور مالی EA، روز گذشته در جریان برگزاری کنفرانس سالانه مربوط به رسانه‌ها، مخابرات و فناوری شرکت مورگان استنلی به صحبت در مورد تاریخ انتشار بازی‌های بزرگ کمپانی پرداخته بود. با استناد به گفته‌های وی، 5 Battlefield و Titanfall 2، در تاریخی نامشخص در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی؛ یعنی در بازه‌ی زمانی بین ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (۹ مهر ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ دی ۱۳۹۵) منتشر خواهند شد. این در حالی است که بازی مورد انتظارMass Effect: Andromeda که قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۶ (آذر-اسفند ۱۳۹۵) منتشر شود، با تاخیر در سه ماهه اول سال آینده میلادی؛ یعنی در بازه زمانی بین اول ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ دی ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) روانه بازارها خواهد شد. جورگنسن در سخنرانی خود در طول کنفرانس این‌گونه گفت:

ما سال بزرگی را در پیش‌ روی خود داریم. ما بتلفیلد جدید، شوتر اول‌شخص محبوب استودیوی دایس را در فهرست بازی‌های خود داریم که در سه ماهه سوم سال مالی شرکت منتشر خواهد شد؛ از سوی دیگر تایتانفال ۲، اثر استودیو ریسپاون را داریم که قسمت دوم سری است. این دو اثر، در واقع بازار بازی‌های شوتر سریع و اکشن‌محور و همچنین بازی‌های استراتژیک‌محور را در بازه زمانی عرضه خود هدف قرار خواهند داد. Mirror's Edge: Catalyst نیز امسال در همین سه ماهه اول منتشر می‌شود و در انتهای فهرست Mass Effect: Andromeda را داریم که برای عرضه در سه ماهه چهارم سال مالی برنامه‌ریزی شده است. پس با این اوصاف سال بزرگی در راه است و ما هم بسیار هیجان‌زده هستیم.

Mirror's Edge: Catalyst که جورگنسن در سخنرانی خود به آن اشاره کرده بود، در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۱۶ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بدین ترتیب نسخه‌های جدید سری بازی‌های Battlefield و Titanfall که هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده‌اند در یکی از شلوغ‌ترین، رقابتی‌ترین و حساس‌ترین بازه‌های زمانی مربوط به بازار بزرگ بازی‌های ویدیویی منتشر خواهند شد تا عرصه بر رقیبان، به‌صورت جدی و کم‌سابقه‌ای تنگ شود.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ رقابت بازی‌های شوتر در سال ۲۰۱۶ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده