نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: ویژگی‌های گرافیکی مخصوص Nvidia در بازی The Division

کمپانی یوبی‌سافت تبلیغات زیادی روی گرافیک بازی The Division انجام داده و برای نسخه پی‌سی این بازی از افکت‌های گرافیکی مخصوص انویدیا (Nvidia Gameworks) استفاده کرده است. برای تماشای تریلر معرفی این افکت‌ها با زومجی همراه باشید.

پس از عرضه نسخه بتا محدود بازی The Division، کمپانی انویدیا وعده داد که در نسخه پایانی این بازی شاهد برخی افکت‌های گرافیکی ویژه این کمپانی خواهیم بود. حال در فاصله چند روز مانده به انتشار رسمی بازی، Ubisoft تریلری از نسخه پی‌سی بازی منتشر کرده که در آن شاهد افکت‌های مخصوص Nvidia Gameworks هستیم و آندرس هوم‌کوئیست، طراح فنی بازی، در مورد آن‌ها توضیح می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

انویدیا پیش از این نیز از قابلیت‌های Gameworks در بازی‌های دیگر استفاده کرده که به عنوان مثال می‌توان از The Witcher 3: Wild Hunt نام برد. مهم‌ترین ویژگی استفاده شده در آن بازی استفاده از Hair Works بود که البته باعث می‌شد پس از فعال کردن این گزینه شاهد افت فریم شدید در کارت‌های گرافیکی ATI باشیم. بر اساس توضیحات طراحی فنی The Division، برخی تکنیک‌های مختص انویدیا که در این بازی استفاده شده‌اند، +HBAO و PCSS هستند. تکنیک اولی باعث بهبود جلوه‌های Ambient Occulusion بازی می‌شود و در نتیجه شاهد مناظر زیباتر و پرجزییات‌تر خواهیم بود. تکنیک دوم هم تا حدود بسیار زیادی باعث واقع‌گرایانه‌تر شدن سایه‌های بازی می‌شود و هرچه فاصله شخصیت از سایه‌ها دورتر باشد، شاهد نرم‌تر دیده شدن آن‌ها خواهیم بود.

The Division در تاریخ ۱۸ اسفند (۸ مارس) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده