نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

بلیزارد برای یک بازی مرتبط با Diablo سه نیروی طراح استخدام می‌کند

کمپانی بلیزارد برای تولید یک بازی که وقایع آن در دنیای سری Diablo اتفاق می‌افتد به دنبال جذب سه طراح باتجربه است. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

بلیزارد، سازنده‌ی بازی پرطرفدار Warcraft، برای جذب نیرو، جهت ساخت پروژه‌ای مرتبط با سری Diablo، آگهی داده است. در همین راستا، این کمپانی قصد دارد تا یک طراح نورپردازی، یک طراح ارشد شخصیت و یک طراح ارشد کانسپت را استخدام کند.

بلیزارد در اطلاعیه‌ی مربوطه این‌طور نوشته است:

ما به دنبال هنرمندانی باانگیزه و انعطاف‌پذیر هستیم که از حضور داشتن در یک فضای مشارکتی لذت ببرند. نیروهای ایده‌آل ما کسانی هستند که ضمن درک کردن حساسیت‌های مجموعه، به دنیاهایی با فضای تاریک و قرون وسطایی علاقه نشان دهند و این حس را داشته باشند که همچنان داستان‌های بی‌شماری را می‌توان در دنیای Diablo روایت کرد.

بلیزارد در فصل پاییز هم برای چنین پروژه‌ای آگهی استخدام داده و طراحان هنری را دعوت به همکاری کرده بود. هنوز مشخص نیست که پروژه‌ی فوق یک بسته‌ی الحاقی برای بازی Diablo III است یا آنکه Blizzard کار روی نسخه‌ی بعدی دیابلو را آغاز کرده است. البته این احتمال هم وجود دارد که این کمپانی قصد داشته باشد یک بازی فرعی از سری محبوب‌اش را تولید و منتشر کند.

بازی Diablo 3 هم‌اکنون به‌همراه بسته‌ی الحاقی Reaper of Souls برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 قابل دریافت است.

منابع: Ubergizmo / Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده