نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

تاریخ انتشار بازی No Man's Sky مشخص شد

استودیو هلو گیمز، سازنده و ناشر بازی No Man's Sky، ضمن در دسترس قرار دادن کاور آرت بازی یادشده، تاریخ انتشار آن را هم اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنابر گزارش بلاگ پلی‎استیشن،  اثر No Man's Sky که نوید یک جهان بی‎کران را می‎دهد، در تاریخ ۱ تیر ۱۳۹۵ (۲۱ ژوئن) برای پلی‌استیشن 4 و سیستم‌عامل ویندوز منتشر خواهد شد. این بازی  با  استفاده از عناصری جسورانه و صدالبته سبک گرافیکی خاص  و گیم‌پلی، یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ است. همچنین محیط‌های این بازی از پیش تعیین شده نیستند و به شکل تصادفی ساخته می‌شوند!  علاوه بر اعلام تاریخ عرضه، همچنین مشخص شد که نسخه‎ای فارق از نسخه اصلی تحت عنوان «Limited» هم عرضه می‎شود؛ البته از «کاور آرت» این اثر زیبا نیز رونمایی شد که می‎توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

No Man's Sky

در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی، چندی پیش شایعه‎ای مبنی بر احتمال پشتیبانی اثر یادشده از پلی استیشن VR و بخش چند نفره هم منتشر شد که اعجاب همگان را برانگیخت.

در بازی جدید Hello Games، بازیکن‌ها می‌توانند به صورت کاملاً آزادانه به گشت و گذار  در دنیایی مملو از شگفتی بپردازند، سلاح‌های شخصیت خود را ارتقا بدهند و سفینه‌های فضایی جدید خریداری کنند.

شما چه فکری می‎کنید؟ آیا از این بابت هیجان زده هستید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Comic Book


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده