نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

محتویات نسخه Goliath بازی Homefront The Revolution مشخص شد

چندی پیش کمپانی دیپ سیلور با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود، از محتویات نسخه Goliath بازی Homefront: The Revolution رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی هوم‌فرانت: انقلاب تقریبا دو ماه دیگر منتشر خواهد شد. چند روز پیش کمپانی دیپ‌ سیلور که وظیفه انتشار بازی را برعهده دارد، در حساب رسمی توییتر خود از محتویات نسخه گولیات بازی رونمایی کرد. این نسخه از بازی، محتویات زیر را در خود دارد:

  • قاب استیل
  • کتاب ۳۲ صفحه‌ای از تصاویر هنری بازی
  • بسته Revolutionary Spirit Pack که حاوی پوسته‌ها و اسلحه‌هایی برای بخش مقاومت (Resistance Mode) است
  • Expansion Pass بازی که از طریق آن به تمام بسته‌های الحاقی بخش داستانی بازی می‌توان دسترسی پیدا کرد
  • یک تانک کنترلی

محتویات نسخه Goliath بازی Homefront محتویات نسخه Goliath بازی Homefront

ممکن است شما با دیدن Expansion Pass در این نسخه از بازی متعجب شده باشید زیرا پیش از این دم‌باستر (استودیو سازنده بازی) اعلام کرده بود که تمام بسته‌های الحاقی بخش چند نفره بازی رایگان خواهند بود اما این استودیو قصد دارد تعدادی بسته الحاقی برای بخش داستانی بازی منتشر کند که این بسته‌ها رایگان نخواهند بود.

این نسخه خاص از بازی هنوز برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار نگرفته است و گزارشاتی نیز منتشر شده مبنی بر اینکه نسخه Goliath فقط در آمریکای شمالی در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت، اما با توجه به اینکه توییت معرفی محتویات این نسخه توسط حساب انگلستان دیپ سیلور منتشر شده، به نظر می‌رسد که این گزارشات اشتباه باشند.

وب‌سایت پالیگان اعلام کرده که قیمت این نسخه از بازی ۱۶۰ دلار خواهد بود. همچنین دیپ سیلور از اعلام قیمت‌های جداگانه بسته‌های الحاقی داستانی بازی خودداری کرده است. تمام کسانی که بازی را به صورت فیزیکی  پیش‌خرید کنند، به بسته Revolutionary Spirit دسترسی پیدا خواهند کرد و پیش‌خرید کنندگان نسخه دیجیتالی بازی نیز به بسته Liberty دسترسی خواهند داشت.

قسمت جدید بازی Homefront در تاریخ ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) در ایالات متحده و ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) در بریتانیا و بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره محتویات نسخه Goliath بازی چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده