نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بازی های کلاسیک Super Nintendo برای کنسول دستی نینتندو 3DS عرضه خواهند شد

کمپانی نینتندو در جریان رویداد Nintendo Direct اعلام کرد که تعدادی از بازی‌های کلاسیک و به‌یادماندنی کنسول Super Nintendo را برای دارندگان نسل جدید کنسول دستی نینتندو 3DS عرضه خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

New Nintendo 3DS جدید‌ترین نسل از کنسول دستی محبوب 3DS کمپانی Nintendo است که از اواخر سال ۲۰۱۴ وارد بازار شده است. حال نینتندو در جریان رویداد Nintendo Direct اعلام کرد که به زودی تعدادی از بازی‌های کلاسیک کنسول Super Nintendo یا همان SNES را از طریق فروشگاه اینترنتی نینتندو و به صورت انحصاری برای این نسل از 3DS‌ها عرضه خواهد کرد. کمپانی ژاپنی برای این منظور تعدادی از بهترین بازی‌های SNES را انتخاب کرده که در بازه زمانی دوماهه به مرور وارد فروشگاه خواهند شد و در‌ آینده حتی آثار بیشتری هم به آن‌ها اضافه می‌شود. در ادامه می‌توانید لیست بازی‌ها و زمان‌بندی عرضه آن‌ها را مشاهده کنید که دسته اول از همین امروز در دسترس هستند:

  • Pilotwings, Super Mario World, F-Zero (عرضه در ۱۳ اسفند)
  • Super Mario Kart, EarthBound, Donkey Kong Country (عرضه در ۵ فروردین ۹۵)
  • The Legend Of Zelda: A Link To The Past, Super Metroid, Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest (عرضه در ۲۶ فروردین ۹۵)

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، این بازی‌های فقط بر روی نسل جدید کنسول دستی 3DS قابل اجرا بوده و دارندگان نسخه‌های قدیمی مثل 3DS اولیه یا 3DS XL نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده