نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

نسخه غربی بازی Monster Hunter X با نام Monster Hunter Generations عرضه می شود

بازی Monster Hunter X یکی از موفق‌ترین بازی‌های کنسول دستی نینتندو 3DS است و حال در جریان رویداد Nintendo Direct عرضه نسخه غربی با نام Monster Hunter Generations تایید شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سری بازی‌های Monster Hunter از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیوی در کشور ژاپن هستند که علاوه بر موفقیت‌های مالی، از لحاظ فرهنگی هم اهمیت زیادی برای مردم این کشور دارند. جدید‌ترین نسخه از این سری آبان ماه ۹۴ با نام Monster Hunter X برای کنسول دستی نینتندو 3DS در کشور ژاپن عرضه شد و توانست مانند نسخه‌های قبلی عملکرد عالی داشته باشد و حتی یک کنسول 3DS‌ هم با ظاهر این بازی در ژاپن عرضه شد.

حال کپ‌کام تصمیم گرفته تا این بازی را برای منطقه آمریکا هم عرضه کند که با نام Monster Hunter Generations در تابستان ۹۵ منتشر خواهد شد و البته ویژگی‌های جدیدی در مقایسه با نسخه ژاپنی دارد. برای مثال شاهد دشمنان، قابلیت‌های قهرمانان و همچنین ویژگی‌های جدید ارتقا زره خواهیم بود.

به‌علاوه اگر فایل‌های ذخیره بازی Monster Hunter 4 در روی کارت حافظه کنسول موجود باشند، گیمر در نسخه Generations بازی محتویاتی را به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد. همچنین پس از مدتی محتویاتی با حال و هوای بازی Fire Emblem هم برای این اثر عرضه خواهند شد.

بازی Monster Hunter 4 آخرین نسخه از این مجموعه بود که برای کشور‌های غربی عرضه شد و موفقیت‌های این بازی کپ‌کام را ترغیب کرده تا نسخه جدید را هم عرضه کند. در پایان می‌توانید تریلر معرفی نسخه جدید بازی را تماشا کنید:

|

منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده