نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی Mirror's Edge Catalyst

در حالی‌ که زمان زیادی تا انتشار بازی مورد انتظار Mirror's Edge Catalyst باقی نمانده است، دو تریلر از گیم‌پلی بازی منتشر شد که مکانیک مبارزات و حرکت در محیط بازی را نشان می‌دهد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این دو تریلر همراه باشید.

طرفداران بازی Mirror's Edge زمان زیادی را برای تجربه قسمت جدید این بازی نباید منتظر بمانند و به زودی بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. وظیفه انتشار این بازی که توسط استودیو دایس ساخته می‌شود بر عهده کمپانی الکترونیک آرتز است. چندی پیش دو تریلر جدید از بازی منتشر شد که در آن شما می‌توانید نحوه مبارزات و نحوه حرکت در محیط بازی را تماشا کنید:

|

|

همانطور که در تریلرها مشاهده کردید، اکشن بازی بسیار روان و زیبا به نظر می‌رسد.

Mirror's Edge Catalyst  قسمت جدید بازی Mirror's Edge محصول سال ۲۰۰۸ است. این محصول مشترک کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو دایس در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۶ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. Mirror's Edge پادآرمان‌شهری را به تصویر می‌کشد که گروهی  به نام «دوندگان» به فعالیت‌های ضد دولت می‌پردازند. تمام اعضای این گروه از جمله شخصیت اصلی بازی در ورزش پارکور مهارت دارند. ویژگی‌های Mirror's Edge عبارتند از دید اول شخص، محیط سه‌بعدی، آزادی در حرکات و عدم وجود HUD. سازندگان این بازی انتظار فروش سه میلیون نسخه را داشتند، اما در سال ۲۰۱۳ اعلام شد که با احتساب فروش ۳۷ هزار  نسخه آیفون، این بازی در حدود ۲.۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

نظر شما درباره این دو تریلر جدید چیست؟

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده