نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

جلدهای فرعی بازی Doom رونمایی شدند؛ شما کدام یک را می‌پسندید؟

جلد بازی Doom واکنش‌های منفی زیادی را از سوی طرفداران این مجموعه برانگیخت، اما این موضوع باعث نشد تا اید سافتور (id Software) تصویر روی جلد بازی را تغییر دهد؛ در عوض این استودیو خبر از وجود یک تصویر فرعی پشت جلد اصلی Doom داده است.

پس از آنکه سازندگان Doom از جلد این بازی رونمایی کردند، بسیاری از طرفداران بازی به ساده و تکراری بودن تصویر روی این جلد اعتراض کردند. ظاهرا استودیوی اید سافتور صدای اعتراض مخاطبانش را شنیده است، اما چون نمی‌خواهد تصویر رونمایی شده را تغییر دهد، تصمیم گرفته تا یک جلد فرعی را برای Doom طراحی کند.

اید سافتور ضمن اعلام این خبر، دو تصویر متفاوت را برای جلد فرعی Doom پیشنهاد داد؛ سپس این استودیو از طرفداران بازی خواست تا جلد مورد علاقه خود را از بین این دو تصویر انتخاب کنند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه توییتر بازی، در این نظرسنجی که هنوز هم ادامه دارد شرکت کنید.

در ادامه دو تصویر پیشنهاد شده برای جلد فرعی بازی را مشاهده می‌کنید.

گزینه اول برای جلد فرعی بازی Doom گزینه اول (A) برای جلد فرعی بازی Doom
گزینه دوم (B) برای جلد فرعی بازی Doom گزینه دوم (B) برای جلد فرعی بازی Doom

همانطور که می‌بینید تصویر اول طراحی متفاوت و منحصربه‌فردی دارد و استفاده از رنگ‌های مشکی و قرمز جذابیت خاصی به آن بخشیده است. تصویر دوم نیز با الهام از جلد نسخه اولیه Doom (سال ۱۹۹۳) طراحی شده و شخصیت اصلی را روی کوهی از اجساد دشمنان و در محاصره شیاطین نشان می‌دهد. هر یک از این دو تصویر که رای بیشتری بدست آورند پشت جلد اصلی بازی قرار می‌گیرند.

بازی Doom در تاریخ ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. قرار است قبل از انتشار بازی نسخه بتای آن در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد، اما هنوز زمان عرضه این بتا مشخص نشده است.

شما کدام‌ یک از دو جلد بالا را بیشتر می‌پسندید؟

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده