// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

نسخه بلوری Batman vs Superman با درجه سنی بزرگسالان رسما تایید شد

با توجه به جدیدترین اخبار، نسخه بلوری فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice درجه‌بندی بزرگسالان را دریافت کرده است، بد نیست نگاهی به جزیئات و دلایل این موضوع داشته باشیم، با زومجی همراه باشید.

چند روز پیش خبرهای جدیدی در مورد فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر نسخه نمایش خانگی و بلوری این فیلم که مدتی پس از اکران عمومی در سینماها قابل تهیه است و اینکه از قرار معلوم این نسخه فیلم در رده‌بندی فیلم‌های بزرگسالان است( یعنی ۱۷ سال به بالا) و این در حالی است که نسخه سینمایی آن برای بالای ۱۳ سال مناسب دیده شده است. چارلز روون تهیه‌کننده این فیلم در گفتگویی که با وب‌سایت Entertainment Weekly داشته، اعلام کرده که در نسخه بلوری این فیلم شاهد صحنه‌هایی خشن‌تر و طولانی‌تر خواهیم بود. او در ادامه اضافه می‌کند:

در فیلم ما صحنه‌های خون و خون‌ریزی و به‌طور کل خون، زیاد دیده نمی‌شود. اما در برخی سکانس‌های فیلم که دارای خشونت است اگر قرار بود ادامه و شدت آن خشونت برای نسخه سینمایی پخش شود، می‌توانست باعث تغییر درجه سنی آن از بالای ۱۳ سال به بزرگسال شود که ما این موضوع را نمی‌خواستیم به همین دلیل آن سکانس‌ها را کوتاه‌تر کرده و خشونت کمتری را در نسخه سینمایی نشان داده‌ایم. اما به‌طور کل می‌توان گفت که Batman vs Superman: Dawn of Justice فیلم خشن و بسیار جدی است.

بن افلک که در این فیلم نقش بتمن را ایفا می‌کند نیز در این راستا اعلام کرده:

من خودم به‌شخصه و به عنوان پدر فرزندانی با سن کم، دوست ندارم که آن‌ها (فرزندانم) نسخه بسیار خشن و جدی Batman vs Superman: Dawn of Justice را ببینند، از طرفی هم به عنوان یک بزرگسال دوست دارم که فیلمی جدی و با رده‌بندی سنی بزرگسالان ببینم، پس این یک راه حل هوشمندانه و خلاقانه برای چالشی عاقلانه بوده است.

مدت زمان نسخه سینمایی این فیلم دو ساعت و نیم تخمین زده شده، چیزی نزدیک به فیلم ارباب حلقه‌ها. زک اسنایدر کارگردان این فیلم در مورد مدت زمان نسخه خانگی و اینکه تا چه حد طولانی‌تر خواهد بود صحبتی نکرده و فقط به حضور برخی شخصیت‌ها از جمله جنا مالون بازیگر فیلم Hunger Games در نسخه بلوری این فیلم اشاره کرده است، البته عنوان نکرده که مالون در قالب چه نقشی دیده خواهد شد فقط گفته که مالون رابین یا بت‌گیرل نیست. وی در ادامه اضافه کرده است که در نسخه خانگی این فیلم شاهد حضور شخصیت‌های فرعی و کوچک و بزرگ دیگری هم خواهیم بود که داستان را بسار جذاب‌تر می‌کنند و می‌توان گفت نسخه بلوری این فیلم در واقع نویدی برای فیلم Justice League سال ۲۰۱۷ خواهد بود و به نوعی مارا با فضای کلی آن و شخصیت‌هایی که احتمالا باید منتظرشان باشیم آشنا خواهد کرد. نظر شما در مورد Batman vs Superman: Dawn of Justice و نسخه بلوری آن چیست؟ به نظر شما با توجه به دریافت رده‌بندی بزرگسالان، نسخه خانگی این فیلن تا چه حد خشن‌تر یا جذاب‌تر خواهد بود؟

منبع: Gamespot.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده