// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

مایکل فورگی، تهیه کننده بازی Gear of War‌ در گذشت

مایکل فورگی تهیه‌کننده شناخته شده بسیاری از بازی‌های محبوب از جمله Gears of War‌ و Shadow of Mordor بعد از یک سال مبارزه با بیماری سرطان در گذشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

وب‌سایت یوکِرینگ با اعلام خبر درگذشت مایکل فورگی (Michael Forgey) در رابطه با روزهای آخر این تهیه‌کننده نوشت:

مایکل دیروز ۳ مارس (۱۳ اسفند) ساعت ۳:۱۵ صبح درگذشت. آخرین روزهای او در آرامش در کنار خانواده‌اش سپری شد. مایکل به خوبی پشتیبانی همگان را در این مبارزه حس می‌کرد. خانواده وی تشکر خود را بخاطر تمام کلمات محبت‌آمیز و پشتیبانی در این مدت زمان دشوار ابرازمی‌کند.

در ماه می ۲۰۱۵ پزشکان تشخیص دادند که فورگی به نوعی از سرطان بسیار نادر با نام گلیوبلاستوما مبتلا شده است. متاسفانه تومور موجود در بدن وی غیر قابل جراحی (به دلیل پیشرفت) بوده و علی‌رغم تمامی راهکارها، بیماری فورگی درمان نشده بود.

کارهای مایکل فورگی را در حوزه‌ی بازی‌های ویدیوی نمی‌توان نادیده گرفت. او تهیه‌کننده بازی‌های بسیاری از جمله شماره اول و دوم Gears of War بود. فورگی همچنین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی  Middle Earth: Shadow of Mordor، برنده جایزه The Game Awards 2014 را برعهده داشت.

مایکل فورگی قبل از تهیه‌کنندگی در حوزه تعیین کیفیت کار می‌کرد. به همین دلیل وی وظیفه‌ی امتحان بازی‌های مختلفی از جمله Conker: Live and Reloaded ،Fable ،Perfect Dark Zero را عهده‌دار بود.

یکی از کاربران نئوگاف تصویری از مایکل فورگی را در کریسمس سال ۲۰۱۵ به اشتراک گذاشته است:

Michael Forgey مایکل فورگیمنبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده