// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

Firewatch پرفروش‌ ترین بازی ماه فوریه فروشگاه پلی استیشن

سونی‌ امروز جدید‌ترین گزارش از بازی‌های پرفروش ماه گذشته میلادی را در فروشگاه پلی‌استیشن منتشر کرد. با توجه به این لیست بازی Firewatch با پیشی گرفتن از Far Cry Primal در جایگاه اول پرفروش‌ترین بازی پلی‌استیشن 4 جای گرفت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مانند عادت شرکت‌های مختلف، سونی نیز گزارشی کامل را از برترین بازی‌های فروشگاه دیجیتالی پلی‌استیشن در ماه فوریه (۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند) منتشر کرده است. با نگاهی به این لیست شاهد حضور بازی‌های تازه عرضه‌ شده‌ای مانند Far Cry Primal ، Naruto Ninja Storm 4 و Digimon Story Cyber Sleuth هستیم. در این میان اما ظاهرا استودیو کمپو سانتو، توسعه‌دهنده بازی Firewatch بیش از شرکت‌های معروفی مانند یوبی‌سافت و بندای نامکو موفق به جذب علاقه‌ی بازیکنان مختلف شده است. این بازی اکنون در جایگاه پرفروش‌ترین بازی دیجیتالی پلی‌استیشن در ماه گذشته میلادی قرار دارد. بر خلاف ماه گذشته اکنون بازی Rocket League با سقوطی هفت پله‌ای در جایگاه هفتم لیست قرار گرفته است.

با نگاهی به سایر گزارشات منتشر شده در وبلاگ پلی‌استیشن در بخش محتوای قابل دانلود همانطور که احتمالا انتظار می‌رفت بسته‌الحاقی Awakening بازی Call of Duty: Black Ops 3 قرار دارد. در لیست پرفروش‌ترین‌های دو کنسول پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا نیز به ترتیب دو بازی FIFA 16 و بازی تازه منتشر شده Digimon Story Cyber Sleuth جای گرفته‌ است. در رابطه با لیست پرفروش‌های فوریه پلی‌استیشن ویتا شاهد تغییر ۱۰۰ در صدی لیست بازی‌های این کنسول نسبت به ماه گذشته هستیم.

به طور خلاصه لیست فروش گزارش شده توسط سونی به شرح زیر است:

پلی‌استیشن 4:

محتوای قابل دانلود:

پلی‌استیشن ویتا / پی‌اس‌پی:

پلی‌استیشن 3:

بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن 1 و پلی‌استیشن 2:

منبع: PlayStation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده